Saturday, April 10, 2010

GIFT From Labuan & KK, Sabah ~ CH...

.
Pagi tadi... masa sedang bermain2 dengan Aida... Ada van poslaju sampai depan umah... Kuatnya dai hon.... shibidi bidi ponnn... ponnn... cewah... So, aku suruh je ikhmal tolong ambikkan dan tandatangan apa yang patut... Heheheh... Bestnya.. dapat parcel hari ni... Tapi bukan untuk apa2 aniversary... Saja ni CH aku poskan apa2 yang dia beli kat LABUAN dan KK, Sabah time dia keje kat sana baru2 ni... Banyaknyaa... Tak sangkalah sebanyak ni yang CH belikan... Suka sangat2.... Tima kaseh yang tak terhingga atas ingatan.... =) ... Senyum lebar...... Hmmm.. tima kaseh sekali lagi yer....
.
parcel untuk saya.....
.
semuanya untuk saya!!!... tima kaseh CH.....
.
oh... kain ni untuk mak... sebab aku tak pakai kain batik... Mak pun cakap tima kaseh....
.

sama kale tapi tak sama corak.... hehehehehe.... nak bagi aton tapi tak muat tangan dia... so, pakai dua2 sekali lah...
.







No comments: