Monday, April 19, 2010

Antara KENANGAN Terindah....

.
16 APRIL 2010 ~ Antara saat2 terindah yang terpatri di sini.... Best... Walaupun masa terlalu singkat.... Tetap tersenyum untuk saat2 seumpama ini... Ingat lagi.... sakit kepala sangat2... Dalam masa yang sama... dan lagik pi survey kedai ARIANI yang sebelum ni pernah pi cari jugak tapi tak nampak2.... Banner pun tak de lagi... Katanya nak bukak penghujung Mac.... Tapi tak de pun.. rupa2nya masih dalam pembikinan....
.
Singgah kat SACC MALL sebelum ni.. dan sempat lagi beli bag hp baru... Jenis pantang tengok sama... Wakakakakaka..... Tapi naper pilih kale PURPLE ekkk???? Sebab... CH cakap kale tu elok... Ambik jelah.... Cantik kan????
.
Nampak macam jam tangan yang aku pakai tak shining macam jam tangan jiran sebelah tu jer kan??? Tapi.... kedua2 jam tangan ini memberi makna yang amat besar buat kami....
.











No comments: