Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 24, 2010

OUTING With MY GURLFRIENDS...

.
.
Hari ni... Outing dengan kengkawan aku.... Lin dan Ina... Lin kebetulan balik untuk emceeing function kat HOLIDAY VILLA... Siap cite pasa apa yang ADIBAH NOOR sampaikan dalam amanatnya berselang-seli dengan lagu... Hah... Senasib dengan kami agaknya... SINGLE.... Wakakakaka..... Actually... Lin cakap petang ni 230pm jumpe.. Aku lak malas nak kuar panas2 ni... minta tunda ke 400pm... Jumpe kat STADIUM pada mulanya.. Mak aiii... Panas oooo... So, sesudah aku jemput Ina.. kami tukar plan nak ke TESCO... Senang kan situ.. Leh makan dan shopping2 lagi....
.
Dan ada jugak yang sempat aku snap... Kalau time shopping snap jugak adegan iklan MILO semua... Tapi malas nak d/load guna camera henpon... Len kali lah nooo kalau aku rajin.. Hehehehe.... Plan asalnya nak discuss pasai trip nak ke REDANG... Tapi bila dah bertentang mata... cite lain lak timbul... Hehehe.. Takpaaa... lambat lagi.... =)
.



.
Aku... yang menanti camca tak dak... Nilah lemahnya pentadbiran TESCO... Camca tak cukup... Mujur pandai makan guna chopstik.... Dulu skolah convent... dok belajaq makan cara cina makan.. kawan pun ngan geng2 cina.... Kantin hanya ada 1 ja kedai melayu juai nasik lemak... Keras lak tu... Wakakakakaka..... So, makanan cina jugak sedap... Itu dulu occay... La ni... ada jugak kadang2 tu.... Tapi air tebu cina aku memang serik dah sejak sakit hari tu...
.

.
Tapi... ada satu cite paling best.... bila adik yang juai dapoq AIOWA tu dapat detect LIN keje apa... Kekekekeke.... Siap cakap... akak ni macam deejay jaa.... deejay KLASIK FM... Wakakakak.. Pembetulan adik... KLASIK NASIONAL.....

No comments: