Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 2, 2010

Inilah FIREFlyz.....

.
Memang aku selalu macam ni pun... Tak kiralah sorang2 ke atau dengan kawan ke... Kalau ke mana2 pun memang camera tak terlepas dari genggaman... Saja suka2 rakamkan saat2 dan detik2 terindah ke mana saja destinasi yang aku pi... Kalau dulu orang2 kat ofis ramai kata aku gila gambar... tangkap semua gambar... tapi.. itukan hobby aku... Bagi aku.. gambar2 yang diambil tak perlu di DELETE.. dibuang dari camera.. apatah lagi dunia sekarang yang hanya merakamkan gambar dan kenangan tanpa menggunakan kodak/filem kan?? Lebih jimat walaupun terpaksa berbelanja mahal untuk dapatkan sebuah camera.... =)
.
Hari ni.... amat berlainan dengan hari2 biasa.... Kebiasaannya kalau aku datang sini setiap kali kelas... ada yang aku tunggu2... Tapi hari ni tak de... so, aku terus ke campus..... tido je kejenya sambil upload2 pic ni..... hehehe... tak de keje ker?? Tak lah.. bukan tak de keje... tapi ni lah dunia aku... dunia yang aku createkan sendiri sebagai isi perjalanan masa hidup aku....
.


















.
owhhh.. nape nasik ini ada bersama2 dengan entry ini?? ini adalah bekalan tuan umah blog ni sebab... dia tak de geng nak stop makan kat epot... so, singgah beli nasi kat pokok ceri aloq staq... nasi kandaq ka??? hehehehehe... burpppp alhamdulillah, kenyang.... sampai malam.... tapi malam beli len laaa....

No comments: