Friday, April 23, 2010

Hari BUKU & HAKCIPTA Sedunia 2010 @ PPAK....

.
Tak berkesempatan untuk mencilok pic2 dari camera lebry... Sejak kebelakangan ni.. aku amat malas untuk mencari gambar yang disnap oleh lebry... Sebab... sebab malaslah... So... untuk function ni.... Just snap yang aku sempat jer.... Naper yer?? Bidang ini sudah tidak dapat mencuri minat aku lagi... Mungkin sebab dah lama... Dan sometimes rasa kurang mencabar... Ape2 pun... ini adalah sebahagian dari dunia aku...
.
Seluruh negara menyambut HARI BUKU DAN HAKCIPTA SEDUNIA... Begitu juga dengan kami... Peranan aku makin mencabar untuk sepanjang sebulan ini.... Moga aku dapat menjalani rutin harian aku sebaik mungkin..... InsyaALLAH...
.
Hari ni... aku amat terasa hati.... Puas cuba menjaga hati orang... Puas jugak cuba menjadi sesabar mungkin... Tapi nape hal yang paling mudah dan dapat dielakkan telah tercetus di sini??? Teruknyaaa.... Ops.... hal personal... tiada kaitan dengan hal keje... Saja meluahkan.. Keje ok2 jer... Aku selalu nak bersikap PROFESIONAL kan?? Wakakakakaka...
.
Yang telah mendapat ANUGERAH AHLI PALING AKTIF (kedua2 yang memegang beg kuning itu untuk kategori Dewasa dan Kanak-kanak)..... Naper dulu tak de lebry buat anugerah macam ni??? Aku lagilah rajin baca buku... Itu dulu laaahhhh... Ngeh3x....
.





No comments: