Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

Nape Saya Tak De MOOD?????...

.
.
Tak pasti naper... tapi tiba2 hari ni hilang keseluruhan mood... tak rajin dan tak selincah semalam... Kalau orang Kedah sebut kemarin laaa...... Balik dari ofis pun dah macam tak best sangat2... So, aku buat lawak bodoh ja ngan Aton sambil dia dok rakam gelagat spastik aku ni... Wakakakaka... Saja menyedapkan hati agaknya....
.
Then terus masuk bilik.. bukak lappy... dan masukkan pic2 apa yang aku rasa nak masukkan... Masukkan sambil tido... Sedar2.... kol 11pm.... Mata leh gagah lagi ni nak stay up depan lappy ni... Sambil memikirkan masa depan aku yang kena lalui... esok.. lusa dan hari2 seterusnya... Nak bebai pun ada ni.... Tau ka bebai tu apa???
.

Consultant yang handle MS ISO 9001:2008... dah lama bekerjasama dengan insan ni.... En. Rahman Ahmad Zubir...
.

.
Owh.... Selama 2 hari berturut2 ofis aku mengadakan KURSUS untuk MS ISO 9001:2008... Before ni... MS ISO 9000 : 2001... So, untuk meneruskan pensijililan ni... kena adakan sedikit transition lah.... So setiap department kena ada 2 orang (sorang officer dan sorang staff) untuk betulkan documentation mengikut standard yang diperlukan untuk version 2008 ni.... Dan posing kat bawah ni.. Ialah Kaklong dan Kak Min.... Macam biasa... kategori posing sakan... Kebetulan.. aku terbawak camera lak masuk dalam auditorium... Time ni semua staff kena turun sebab ada taklimat Current Awareness untuk all staff... Dan aku tak semena2 kena jadi emcee BIDAN TERJUN.... Wakakakakaka....
.

.
Wah... BURGER OBLONG malam semalam punya.... (gambar sekadar hiasan)... Untuk Norli nak komplen aku makan kuat... Wakakakakaka..... Sedap ooooo.... Kalau tak percaya yang ianya sedap dan menyelerakan... Sila lihat gambar kat bawah ni... Nyum3x.....
.

.
Hari ni aku memang tak de mood... berasa agak2 tak best dan sedikit bersedih hati gitu.... Hehehehe... Pastu kepala berat jaaa... Sakit sangat2.... Mujur cuaca pun tak panas sebab hujan lebat petang tadi.... Hmm... Tapi, mungkin tak nak fikir kenapa.. or sebab apa... Yang paling penting... Aku nak jalani kehidupan keje macam biasa.... Settlekan semua keje dengan jayanya.... Hehehehe... Baru hidup leh rasa GUMBIRA..... Banyak kena settle sebelum akhir bulan ni... Esok lawatan lagi... Pastu kena siapkan report bahagian before BOARD MEETING... LINCOLN punya report pun belum settle.... PPM pun.... for both meeting kena prepare... Dan segala2nya adalah dibawah tanggungjawab aku.... Balik umah, penat gile.... tak mampu nak buat... Salah siapa sebenarnya???? Mujur dalam percutian persekolahan aku.... Minda leh rest sikit dari fikirkan hal keje skolah yang kadang2 memBIULkan..... Hehehe... Bukan merungut... Sekadar luahan ajer...... Oklah... Tido dulu ekkkkk......

No comments: