Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 5, 2010

SYUKUR Alhamdulillah....

.


.
Akhirnya... setelah bertahun2 hidup aku di bumi PPAK ini... Ianya telah aku miliki..... Mungkin ini adalah hadiah besar untuk aku... Untuk mak... Untuk arwah ayah... dan untuk adik2 aku... dan jugak untuk insan2 yang aku sayang....
.
TQ untuk CH jugak.... selalu bagi semangat... Selalu bagi kekuatan... Ada di setiap perjalanan aku kebelakangan ni... Tak penah patah semangat melayan perangai aku yang kejap ok dan kejap tak ok.... Perangai comot aku yang kadang2 terlalu over dan mengada2... Dan sudi dengar semua perkara ketika mulut ini mengadu itu ini..... Dan TERIMA KASIH untuk segala2nya.... Walaupun syarat offer letter tu kena tambah lagi 2 syarat... tapi itu kita2 jerlah yang tau... Kekekeke... Malunyaaaa.....
.
Pada kawan2.... Pada staff2 aku.... Aku tak penah lupa kalian semua.... Moga dipermudahkan setiap langkah aku lepas ni... dan dibentangkan kesenangan dan kegembiraan...
.
To PPAK.... TQ so much..... =)
.
....My CintaHati Desktop....

No comments: