Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

Ingin BERJAWATAN Besar....

.
Bukan menjadi satu kesalahan besar kalau berangan tinggi kan??? Sape2 pun leh berangan... Tak de sapa yang larang...
.


.
Melihat gambar2 di atas... dalam diri ni terasa teringin sekali nak memegang jawatan besar2... menjadi orang yang disegani.... menjadi orang yang pandai berhujah... petang bercakap.... lantang bersuara... dan segala2nya yang baik2....... dan paling best dikagumi.... Teringin sangat untuk bergelar insan2 penting dalam dewan2 besar macam ni... Kalau nak jadi orang yang berbadan besar... aku sedang melaluinya sekarang ni... Ngeh3x... tapi bukan berlandaskan unsur2 politik... sebaliknya yang aku impikan ialah untuk menjawat jawatan besar disebabkan pegangan akademik.... Muahahahahaha... Andainya impian aku tercapai suatu masa nanti.... adakah aku akan ingat saat2 dan detik2 aku mencoretkan apa yang dipaparkan di sini?? Angan2 mungkin menjadi realiti kan??? Haaa.... jangan gelak.... Tak baik tau.. ketawakan orang.... Huh... Andainyaaaaaa..... impian aku ini termakbul..... Ooppss... ada bakat tak??? Kekekekeke................ =)

No comments: