Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 4, 2010

Perihal Trip to REDANG Island.....

.
.
Semenjak kebelakangan ni... kengkawan aku... terutamanya Lin... bz menceritakan plan untuk berjalan-jalan a.k.a meRELEASE tension... Agak kesian jugak bila terpaksa mengikut jadual study aku dan cuba survey serta createkan satu tarikh untuk kami meluangkan masa menceriakan kami ni... Uhuk... Terharu.. Apa tidaknya... masa tu ada... cuma perancangan yang kurang sesuai menjadikan plan kami terbatal buat seketika.... Dan untuk trip kali ni... aku juga kurang pasti... sebabnya nak diadakan PESTA BUKU KEDAH for year 2010... Andaikata aku hanya minah2 pacak yang lain dan tak perlu mengelolakan majlis seumpama ini... sungguh senang untuk aku hulurkan permohonan cuti pada big BOSS aku... Mungkin jugak bukanlah penting sangat aku ni kat ofis... tapi untuk hari2 macam ni... sure susah nak excuse.....
.
Apa pun Lin dan Ina.... lain2 colleagues aku sudah sedia maklum tentang perancangan ni...... Cuma sedikit gementar nak minta cuti pada boss aku dalam hal ni... Dan ini adalah hadiah untuk hampa.... Siap snap pic ni dalam magazine masa aku terbang bersama AWAN DANIA hari tu time nak pi SUBANG.... Huhuhuhu.... Pray untuk aku supaya terlepas dari cengkaman emcee pada hari itu..... =)

1 comment:

Anonymous said...

Kalau boss hang xlepas, aku p toreh gheta dia :p