Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 6, 2009

BATUK !!! ???...

.
.
Memang keadaan BATUK aku semakin menjadi2… dah sakit perut menahan kesakitan akibat batuk ni… Air ais pun dah dikurangkan sangat2… Tempeyek kacang kegemaran aku pun tertinggal macam tu jer… dan apa yang berkaitan dengan ais tak sentuh sangat… Tapi still BATUK yang teruk menyerang… Pada kengkawan yang tak jemu2 bagi petua untuk aku try macam2 bagi hilangkan kesakitan BATUK aku ni.. Terima kasih sangat2 aku ucapkan…
..
Gambar2 ni disnap semalam…. Kebetulan Sabtu memang aku bercuti.. Tapi sikap aku yang selalu malu alah nak tolak permintaan untuk jadi EMCEE ni adakalanya menjerat aku… Hehehehe.. Tapi, untuk kali ni.. aku ikhlas… Atas permintaan jawatankuasa Persatuan Pesara2 Kedah, aku turutkan jua… dan diberikan saguhati… TQ untuk itu…
.
.
Balik umah, pada mulanya plan nak pi cuci keta atau singgah kejap kat PACIFIC… tapi disebabkan rasa mengantuk yang amat sangat.. Aku terus balik ke umah… Dan bila perut terasa lapar… terus mencari MAGGI KARI yang aku minta Eimien tolong belikan semalam… Buat beriya2… tapi baru tak sampai separuh.. aku dah buang maggi tu.. Huhuhu… Tak de sapa kat umah.. dan tak de sapa pun nak kongsi… Petangnya… lepas telan ubat batuk… terus memengsankan diri berjam2…. Muahahaha……. Tak larat…………. Tapi, hari ni aku dating ofis jugak… kira rajin jugaklah kan?? Hehehehe..
.
.

No comments: