Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 4, 2009

JUMAAT & Aktiviti Aku........

.
.
Salam to all....
.
JUMAAT.. Rutin kebiasaan... Menziarahi pusara arwah AYAH... Kali ni cuma bertiga jer... Ngan mak dan Eimien.... Perut rasa tak selesa... lepas pagi aku ambik bekfast segelas SOYA MILK dan 2 potong CHOC CAKE... Tu yang muka tak bopa nak maneh ni............ Cabaran HTN hari ke-4... Wahai team aku... Sehingga hari ini... aku masih bertahan lagi... tapi dua tiga kali jugak pusing sekitar dapur angkat tudung saji dan jenguk2 apa yang patut.......... Janji leh nampak lauk pauk, sudah mengubat hatiku... PELIK... Kalau time tak dicabar macam ni... tak de lah plak rasa lapar macam ni........
.
.
Sakit dada... sakit perut... akibat batuk yang tak nak berhenti... Esok, aku dijemput untuk jadi EMCEE kat Majlis Pesara2 Kedah... Ada KUIZ KESIHATAN.... Ada bayaran.. Hehehe... Rezeki di hujung tahun... Walaupun hati macam tak bopa minat.. tapi sengaja gagahkan diri... Tak de apa nak buat sama kat umah.. So, better aku keje lagipun half day jer... Tak pelah.. Tapi script EMCEE tak buat lagi... Satgi2... Nak cari MOOD dulu....
.
.
.
Oh yer.. sambung balik cite after ziarah arwah ayah... Kami singgah kat kampung mak... Tujuannya nak kutip buah PELAM ni jer... Habuan nak bawak pi ofis jamu kengkawan aku... Mulanya nak buat kerabu pelam.. tapi macam tak rajin kan?? Heheheh... Lagipun, kerabu tu amat enak dimakan bersama dengan NASI... Jadi jika masih di dalam CABARAN tak makan nasi... so, just lupakan niat suci MURNI aku tu... Hehehehe.. Oklah... Nak rehat2 sat naaaa.....
.
Oh yer, nak cakap gak dalam ni... Aku guna camera OLYMPUS lama ni untuk snap pic2 ni... Teramat lah jelas......... Muahahahah............. HEBAT!!!
.
.

No comments: