Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 31, 2009

Untuk DIA.......

.
Petang tadi.... dengan rendah hati... bercakap dan menjawab setiap persoalannya dengan linangan air mata..... aku.... amat2 mengawal air mata ini dari jatuh berderai di sebalik suaraku yang serak2 akibat batuk yang teruk sepanjang lebih sebulan ini.... Harap2 benar dia tak perasan.... Namun.... sapalah aku ini untuk menyembunyikan semuanya dari dia?? Dia dah amat maklum dengan keadaan aku.... Semuanya!!....
.
.
DIA... Memohon maaf andaikata tidak menjaga hati aku dengan baik sepanjang tahun 2009 ni.... hmm... aku tak pernah bertanyakan tentang tahun baru.... Malah.... aku dah bertekad... tidak mahu mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU padanya.... setelah ungkapan itu aku dahulukan di dalam ALBUM ONLINE kesayangan kami.... Harap2 itu lebih membawa makna dalam kenangan yang kami simpan sepanjang perkenalan kami, memasuki tahun yang ke-4.... Tapi... di akhir perbualan kami... ungkapan SELAMAT TAHUN BARU tiba2 keluar dari mulutnya... dia.... mendoakan kesejahteraan aku... kebahagiaan aku... dan aku menyambut kembali dengan linangan air mata... Laju... dan semakin laju..... Taukah dia yang sekali lagi aku menangis?????
.
Gambar TUMBLER.... Ada kena mengena ker ngan entry ni?? PASTI!!!......
.
DIA.... Tahukah dia yang aku tidak mahu membebankan dirinya dengan masalah aku lagi??? Tahukah dia yang aku tak nak terus2an mengganggu perjalanan hidupnya.... Tahukah dia yang aku tak nak lagi memeningkan kepalanya dengan permasalah persekolahan aku dan seadanya??? Kalau dia tak de suatu hari nanti??? Apa yang akan terjadi pada aku seandainya aku terus2an bergantung pada dirinya??? Takutnyaaaa...... MasyaALLAH...... Tak terfikir....
.
Untuk DIA...... Aku sayangkan dia.... Kadang2... Menjaga HATInya lebih dari hatiku sendiri.... Untuk DIA..... Sedar tak apa yang aku lakukan selama ni??? Sedar tak?????....
.
P/S : Tiba2 teringat.. detik2 aku, ina, kakchik dan Unie... di perkarangan KLCC untuk sambutan tahun baru beberapa tahun yang lepas..... Hehehehe... Ngeri!!... Hanya untuk tengok bunga api.... walaupun kepala penuh habuk2 hitam hasil tembakan bunga api dan terpaksa bersesak di kalangan ribuan orang.... Huhuhuhu... SERIK!!!......
.

No comments: