Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

FAMLY HOLIDAY @ CH ~ 2nd DAY....

.
Hari ni... 2nd day.. 26 dec 2009... Tak bercadang nak sambung stay kat sini... lagipun, boleh dikatakan sepanjang perjalanan hujan... Kalau stop pun.. then lebat balik... So, after cx-out dari hotel lebih kurang kol 10 pagi, aku dan famly terus ambik bfast kat luar area TANAH RATA then turun balik serta singgah di beberapa destinasi mana2 yang dirasakan sempat....
.
Jalan still JAMP dan police buat 1 way... Tak pernah lihat jamp seteruk ini... Tapi oklah.. ada experience kan... Lagipun bukan aku yang drive.... Aton yang drive sepanjang perjalanan pergi dan balik... So, aku as usual sebagai pemandu pelancong yang tak bertauliah jer.. Kikikiki....
.

Not sure... Tapi dia (Ikhmal) suruh aku snap dia time lintas jalan pergi dan balik... Gaya apa ntah?? Aku tak pernah buat dan tiru gaya ni lagik ni... kena ka?? hehehehe....

. . . . . . . .

No comments: