Sunday, December 20, 2009

My New LAPPY ~ ACER Timeline 4810TZ...

.

.
Actually.......... Aku macam ala2 bernazar.... kalau dapat pointer 3.5 above lagi sem lepas punya result.... nak beli or hadiahkan diri sendiri sebuah lappy.... Aku memang dah survey lama dah... before model ni berleluasa lagi... sebelum masuk iklan dalam tv lagi.... berkenan kes nipis jer... dan ringan.... senang nak bawa pi sana sini.... dan.... akhirnya... setelah berkali2 berbincang dengan CH... Aku ambik jugak benda ni setelah dua hari berturut dok survey... dok tanya itu ini.... Beli jugak akhirnya.... So, lepas ni.. kena lebih rajin buat keje sekolah laaa jawabnya.... My OLD LAPPY.... serahkan kembali pada adik aku Eimien lah kot.... Usianya pun menjangkau 4 tahun dah... Tukar macam2 dah..... Heheheh.... Sayangnyaaaa........
.
.
Oh yer.... mula menjadi hak milik aku pada 17 December 2009..... Hari Khamis malam jumaat beli.... BERKAT.... Moga2... tak nangis2 lagi bila lappy selalu buat hal.... Ni yang baru dah.. moga dapat berkhidmat dengan baik dan penuh CEMERLANG... Kikikikikiki..... Beli kat PLAZA LOW YATT... Kolumpo... Jenuh heret bawak balik dengan kotak2 sekali... Ciwiiii...... :P
.

..

No comments: