Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

CAMERON, KENDURI & Tudung ARIANI...

.
Yeahhh... Our last destination kat KEA FARM ni lah.... Nak balik dah... JAMP gila2 punya... polis mengawal ketat sana sini.. tak leh main sesuka hati parking jer... Dicampur aduk lak dengan hujan yang renyai2 plus lebat... Heheheh... Tetap kena turun jugak kat sini... Sebab nak beli teh, strawberry, dan makanan pencuci mulut.... So, selamat tinggal CAMERON.... Ada masa dan kelapangan... tahun depan jumpe lagi.....
.

dan....

jeng jeng jeng!!!

I LIKE IT !!!
~
~



Tempat ni... menjadi tarikan pada aku... aku tak pasti pada orang lain, tapi pada aku... pasti tersenyum setiap kali melewati kawasan ni... dan setiap kali sampai di sini... Tangan aku mesti kemas memegang kamera gedabak aku.... (Gedabak ala2 tak SLR ler.. hikhikhik....).. Dan paling best... sebab kali ni berkesempatan turun keta dan bergambar berlatar belakangkan panorama tulisan dan sign cameron highlands ni even time ni hujan turun renyai2.... Dan paling menakjubkan... pemandu kenderaan ini lebih over dari aku dalam hal nak stop ambik gambar kat sini.... Macam tak percaya pun ada.. kekekeke.. dah terkena badi aku dah.... Muahahahaha....


Kenduri kat Simpang Pulai... Abang ATON lah ni... Dia lah kata... So, join d group jer.... Sebenarnya, tujuan utama ke Cameron pun sebab ni lah... Kat Perak depa punya kenduri sampai kol 4 jer... Kami sampai pun dah kol 530pm.... Dah teramat lewat kan?? Akibat jamp kat CAMERON lah ni... Tapi lauk tetap adalah... Depa buat pakatan tu yang kemas awal2..... Heheheh... Si mempelai ni dua2 orang keje kat JPJ Alor Setar.... Pengantin pompuan orang Terengganu dan lelaki orang Simpang Pulai ni laaa...



Sekiranya tak silap aku... Bulan Dec ni saja.. Aku dah beli 11 helai tudung ARIANI... Gila kan??? Dua helai kirim kat Kak Dilla (lycra dan printed)... 5 helai CH belikan (semua printed)... dan aku beli lagi kat kedai ARIANI SP 4 helai (1 printed dan 3 lycra)... Muahahahaha..... STOP untuk tahun ni... Sudah!!!!... Simpan duit....
.

No comments: