Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 20, 2009

Holiday ~ CAMERON HIGHLANDS @ Mardi....

.
Sememangnya ni adalah kali pertama aku singgah di sini... Tempat cantik... Cuma kena sedikit bayaran iaitu RM3.... Dah banyak kali ke Cameron pun.. tapi tempat ni aku tak pernah pi... Sebenarnya aku tak tau kewujudan tempat ni sehinggalah tertengok pic2 yang kengkawan aku pi.... So, kali ni berpeluang ke sini.... Banyak yang sempat aku snap dan abadikan dalam niii... Dan kualiti gambarnya amat memuaskan...
.
Oh yer.... 2nd day (15 dec 2009) ~ pagi2 lagi after breakfast dah cari tempat ni.... Beli peta untuk refer bagi memudahkan perjalanan dan pencarian.... Jumpe... dan dah confirm tak sesat.... Walaupun cuaca panas terik.... tapi bahang sejuk sekali sekala menggigit jugak tulang temulang di sebalik isi2ku yang tebal.. Muahahahah.....
.























.

No comments: