Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 24, 2009

Kenduri KAWEN KAK INA ~ PPAK....

.
Salam....
Aku dah mula keje kembali hari ni.. Pagi tadi agak lewat datang office... pagi tadi jugak agak tak larat dan tak de semangat nak mulakan keje... Tapi sekarang ni dah beransur ok skit kalau nak dibandingkan dengan pagi tadi....
.
Kalau teruk jugak hari ni aku memang plan nak check dan buat final check kat KMC.. Itu pun atas advice kengkawan aku.. Alhamdulillah semua dah ok skit... Mungkin aku kena keje.. Kena kuar2kan peluh dari terperap jer kat bilik aku kat umah tu....
.
.
.
.
Hari ni kenduri kawen Kak Ina (member 1 opis).... Tahniah.... Ramai geng2 pejabat yang hadir... Dan aku berkesempatan merakamkan pic pasangan mempelai ni... Romantik gitu.... Ish3.... Bestnyaaa... Tahniah Kak Ina..... Dan hantaranya amat ekslusif dan aku berkenan amat... terutamanya sangkar burung tu.. elok2..... cantik!!!....
.
Oh yer.. pi sana dengan My MR. Gen2.... Pi ngan Kak Long, Kak Min dan Kak Siti.. Meluncur lajuuuuuuu............ Muahahahahaha...............
.
.
.
.
.
.
.

No comments: