Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 20, 2009

Citer HOLIDAY ~ From AS - KL to Cameron Highlands....

.
Bercoti lagi... Kali ni aku bercoti2 MESIA dari AS ke SUBANG... Dan seterusnya ke terus ke CAMERON HIGHLANDS... Bermula dari 14 December 2009 hingga 18 December 2009... Stay 2 hari kat Cameron dan 2 hari lagi di KL.... Tak de apa yang dirancang sangat... Tapi semuanya berjalan dengan baik... Pergi dan balik menaiki FIREFLY... Oklah.... Tak lah terlalu mengejar masa... Semuanya ok2 jer...
.
.
Inilah yang sempat aku snap.... Kedudukan tempat duduk aku di depan sangat... Orang pun tak ramai... Lebih banyak tido dalam flight dari memerhati ke luar..... Cuaca amat elok sekali... panas terik... sampai bahangnya ke dalam2.. kekekeke.... Acah jer...... Aku dok seat depan lagi.. Tapi kali ni PILOT dia ok.. sebab break aku tak dapat rasa... Tak macam sebelum ni masa aku pi shah alam time exam dulu... Kekekeke... Ada ka macam tu?? Nyah!!!!
.
.
Wajah2 lesu..... Baru jer perjalanan bermula... Aku langsung tidak menampakkan keceriaan.... Dari malam tadi lagi... pening bercampur2 ubat... Akibat nak baik terlalu cepat sampai langsung tak baik2... Heheheh... Tak per..... Gagah jalan jugak.... Sebab semuanya telah dirancang... Teruskan perjalanan.... Teruskan......
.
.
Fuh... sedap ni.... Makan2 koeyteow soup kat TAPAH ni... Tapi maknanya dari Selatan ke UTARA... Pernah dengar tempat ni sebelum ni.. tapi tak pernah cuba... Cuma kali ni dah kali kedua dah aku pekena makanan ni... Demam2 pun lalu makan jugak... Eh.. demam ker?? batuk2 besar jer... bukan batuk2 kecil...
.
.
Perjalanan ke Cameron.... Sengaja turun ikut Simpang Pulai dan tak ikut Tapah... Sebab aku memang tak tahan pening... Kona2 baring leh buat aku muntah.... Tambahan pulak keadaan keseihatan aku yang kurang memuaskan ni.... Cuma dah ada pengalaman sekali ikut Tapah... Aku macam jadi seriklah pulak... Huhuhu.....
.
.
Malam... hujan kat sini... Bayangkanlah... dah beberapa hari panas dalam MESIA ni... dan tetiba pada tarikh aku sampai di sini hujan... Bertambah kuatlah batuk menyerang aku... terutamanya di tengah2 malam.... Hari ni dah berhenti makan dan telan ubat2an... Sebab setiap kali makan ubat2an.. aku menjadi lebih teruk dan letih.. asyik bangun dan tido jer.... So, malam ni bergerak ke PASAR MALAM.. Kebetulan... time coti skolah ni... memang dibuka setiap hari.. aku pun baru jer dapat tau... tapi tak sempat beli apa2 pun... sampai saja di sana hujan turun lebat sekali... So, merancang untuk ke sini lagi pada hari berikutnya lah.....
.
.
Owh... Ini hidangan menu yang dipesan.... Memang selalu singgah makan kat sini... Area Brinchang... FAUZI Restaurant..... Silap order ke ni??? Banyakkkk... Heheh... Sedap.....
.

No comments: