Friday, December 25, 2009

@ CAMERON HIGHLANDS Lagi....

.
Salam..........

MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR!!!... Hari ni... sekali lagi aku ke sini... Bercuti dengan famly... Meaning ni adalah kali ke 6 sepanjang hidup aku sampai di bumi sejuk ni... Tahun ni saja dah 3 kali.. Baru je minggu lepas aku bercuti dari 14 - 16 Dec 2009.... Dan hari ni ke sini lagi... Walaupun pada mulanya macam tak jadi jer sampai ke sini... Akhirnya, kaki aku menjejak sekali lagi di bumi ini............. Kelainan yang amat sangat... Sepanjang perjalanan sunyi sepi... Keriuhan mak dan adik2 tak dapat menghiburkan kelekaan aku melayani perasaan di saat itu... Hmm.. aku rindukan sesuatu yang sebelum ini...... Terlalu RINDU.....
.

Cantikkan benda ni??? Snap using my olympus lama... Camera gedabak aku dipegang sepenuhnya oleh Ikhmal... Tapi kualiti yang dia snap tak leh lawan CH aku snap... Huhuhu... Rindukah aku???

Saat ni, aku stay di bilik sebelah tempat eimien dan ikhmal... Awal lagi kan?? Tapi mak dan adik aku aton dah hanyut di buai mimpi2 indah dan kepenatan sepanjang perjalanan ke sini... Mungkin sebab aku dah terbiasa jarang melayani penat aku, maka aku leh stay dan masih bertenaga lagi.... Hmmm.. Aku teramat RINDU... RINDU pada satu kenangan yang masih baru....

Eimien dan Ikhmal kuar lagi.... Tapi aku tak ikut... sebabnya... nak melayani lappy aku di sini.... dan masa yang sama nak melayani perasaan dan kenangan2 aku di sini...................... Bolehkah aku menghadapi hari2 yang lebih cemerlang di tahun depan?? 2010... Bolehkah???

.

No comments: