Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 1, 2010

2010 ~ Bermula Dengan SENYUMAN.....

.
Salam.... Selamat TAHUN BARU 2010.... Happy NEW YEAR...... Mulakan azam dan tekad baru.... Semangat baru..... Tapi pakaian.. keta.. tetap lama lah... kikikiki.... Tahun untuk berjimat cermat buat aku.... Eh.. yer ker??? AZAM BARU ker???? Taklah.... Hari ni.... Bercuti bersama KELUARGA... Tak de plan apa2.. cuma seawal pagi.... Menziarahi arwah AYAH..... Aktiviti JUMAAT kan?? Sebab minggu depan dah mula kelas.... So, tak pasti aku sempat join family ke tak untuk sama2 menziarahi arwah ayah....... So, hari ni... Mulakan semuanya dengan SENYUMAN... Moga KEKAL!!!....

amat beruntung.... bila ada DRIVER.... tempat aku di belakanglah jadi BIG BOSS.... Muahahahaha....
.
Ikhmal.... amat tak minat bila orang nak snap pic dia... Mesti sebab kurang encem... kikikikiki.....
.
01.01.2010.... Seawal pagi... Menziarahi ARWAH AYAH....
.
Hari ni jugak..... lepas ziarah ayah, lepas makan2 kat MENARA ZAKAT.... aku, Eimien dan Ikhmal singgah jap cari ikan GUPPY..... Cadangnya nak beli 3 ekor betina ja... Tapi... Tambah lagi 2 ekor ikan GUPPY jantan..... Hek3x... Angka 5 ni payah aku nak buang dari idup aku.... AMAT BERMAKNA.... So, teringat lak nak beli ikan laga ni.... Untuk letak dalam ofis.... Sebab ada bekas kosong 1 yang dulunya aku letak jelly... tapi dah tak digunakan lagi sekarang ni.... So, moga dia dapat iduplah kan??... Nak idupkan semangat baru untuk keje.... Sebab dah lama semangat aku pudar... Tak nak pudar2 lagi dah... Nak ceriakan keadaan.... Ngeh3x.....
.
cantik tak??? Permulaan tahun baru 2010...
.
wah...... comelnyer.......
.
makanan untuk ikan KARIN @ LAGA
.

No comments: