Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 12, 2009

Bersama ADIK-ADIK UiTM, Merbok.......

.
keadaan mejaku yang agak semak dengan keje2 yang lom selesai.... rasanya dah ada entry pic macam ni before entry ni.. tapi pic ni aku snap dengan camera digital.... yang sebelum ni guna camera hp jer...
.
aku rasa muka aku macam pucat jer kan??? Hmmm.... sejak kebelakangan ni... macam2 melanda.... Ya Allah.. minta dijauhkan semuanya... Banyak perkara yang belum aku selesaikan lagi ni.....
. .
Hai....
.
Bertemu lagi.....
.
Malam ni.... keadaan aku macam tak ok... Melayari internet ni... yang pada tujuan asalnya aku nak siapkan report minit mesy untuk PPM.. Aku janji ngan bos aku nak bagi paling lewat last week... Tapi di sebabkan keadaan macam2 terpaksa aku lalui... so, lainlah skit jadinya.... Tak per... aku try buat jugak kejap lagi...
.
pic suka2 snap sendiri... kikikiki...
.
Gambar2 ni.. masa khamis lepas (12hb Sept)... Kebetulan aku kena submit report ISO untuk meeting penutupan... so, aku punya team adalah orang2 besar belaka so for sure aku kena buat semua ni..... Hehehehe... Tak per... tak susah mana pun... Cuma perlukan sedikit masa yang aku kena tumpukan sepenuhnya bagi siapkan semua2 ni.... Dan so far... siaplah untuk sesi pembentangan.... Yang selebihnya akan aku submit minggu depan.....
.
bergambar bersama adik2 dari UiTM Merbok.....
.
Hari ni jugak.. aku ada appoinment dengan adik2 DIPLOMA dari UiTM Merbok... Fakulti aku jugaklah.... So, just tolong depa siapkan tugasan esemen depa.... Dan dalam pada itu... hati ku jadi pilu mengenangkan keje2 skolah aku yang masih terbengkalai.... dan minggu nii.. langsung tak berganjak..... Aku sedey..........
.
.

No comments: