Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 16, 2009

URVAN Baru PPAK....

.
plate tak booking ni... plate running jer....
.
.
Hmmm....
.
Kembali tenang...... Saja nak masukkan pic2 yang aku snap pada tarikh 14hb... Sebab malam ni walaupun pada awalnya plan nak tido awal... tapi mata aku tak leh lak nak padam awal.... So, just masukkan pic2 yang aku snap bertarikh seperti yang aku nyatakan tadi....
.
.
Lawa dak VAN GAJAH (URVAN) kami?? Besar... tapi time aku terhendap2 bersama team & geng jahat kami... terperasan pulak ruangannya yang agak sempit dari 1 row ke 1 row yang lain... siap aku sempat snap pic van ni lagi... Muahahahahah........ Sajalah nak buat kenang2an.... Ntah bila dapat rasa nak naik van ni pun aku tak pasti..... But... best lagi naik VAN lama.... kan kawan2????......... =) .......
.
.
Alhamdulillah.... hati aku sedikit lega...... AMIN................ Semoga aku boleh menjalani kehidupan seperti sediakala... sekalipun.... bukan mudah untuk menjadi seperti dulu.... kuatkan semangat aku....
.

.

No comments: