Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 11, 2009

Lincoln Corner KEDAH ~ Web 2.0 & Facebook....

.

time ni.. dalam bilik my PENGARAH ler.... ada sesi bagi sedikit buah tangan from Ms Harvinder Kaur to my Pengarah....

.

.
Semasa sesi taklimat dijalankan.....
.
muahahahaha..... apa yang aku dok cakap ni????
.
Salam....
.
Kebelakangan ni heboh menyatakan FACEBOOK ni tak leh sangat diEXPLORE sebab seolah2 kita menyokong YAHUDI... Dan bagi aku lak... sekadar ada account jer dan adakalanya masuk jenguk2 cuma tak super duper active lah.... Setakat ada jaaa... then kalo orang tanya tau dak apa tu... bolehlah jawab tau.. haaa... macam tu jelah.........
.hehehehe......... cakap2... jangan tak cakap..... kikikiki.......
.
Sebab ni adalah satu keje dan bidang yang dipertanggungjawabkan untuk aku... Maka... terpaksalah.... Paksa rela ker?? Daklah... aku suka je keje2 macam ni.... Cuma kekadang tu bila terlalu banyak yang perlu dikejar dan terkejar2 menjadikan hidup aku macam slow pun ada... (mungkin terlalu banyak perkara yang nak dibuat agaknya)... Kan??? =)
.

sheera... shila.. and dilla....

Function ni adalah pada hari selasa baru2 ni... 8hb September 2009.... Mulanya plan nak buat dalam auditorium... tapi sebab auditorium nak dipakai oleh outsider.. so terpaksa guna bilik anjung ilmu ni jerlah.... Bolehlah muatkan dalam 40 orang macam tu... Tapi oklah sebab kali ni pun panggil tak ramai... cuma wakil2 dari lebry2 4 buah negeri jer... iaitu... Perlis, Kedah, Penang dan Perak.... So far.. semuanya berjalan dengan lancar dan seadanya lah.....
.

presenting.... En. Rosli & En. Shahizan...

Taklimat ni diberikan oleh Ms Harvinder Kaur dari Lincoln Resource Center, Kuala Lumpur... Suppose.. dia mai ngan boss dia... (MAT SALLEH)... Tapi sebab ada urusan len yang tak dapat dielakkan so, datanglah dia seorang diri.. di mana aku dan En. Shah ditugaskan untuk menyambut kedatangannya dan apa2 yang patutlah....

.
Oklah.. tu jer... So far, Lincoln Corner di bawah seliaan aku.... Huhuhu.... Banyaknyer keje.... Tapi kengkawan lain memang banyak membantu.... dan TQ jugak kepada staf2 aku.....
.
.

No comments: