Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 13, 2009

My ROUTINE?? Dak Dahhhh......

...
Hari ni… aku ke ofis macam biasa… Cuma… keje masuk petang.. Actually bukan time or giliran aku… Just replace tempat Kak Nurin sebab dia ke KL hadiri meeting menggantikan My Pengarah yang kebetulannya hari ni ke Kelantan atas urusan yang lain…. So, untuk kedua2 hari ni… aku masuk ofis jam 9am – 530pm…. 1 jam beza dari biasa… Oklah… No hal….
.
.
.
.
. .
Dapat tudung ARIANI printed baru lagi…. Kak Dilla yang pilihkan… As usual.. Perunding imej… Aku nak pakai tudung ni untuk ke KMK… yang akan berlangsung di Kota Kinabalu Sabah tak lama lagi… Masih menghitung hari sedangkan lom buat apa2 training pun… Huhuh… Canggih kan???....... Mungkin esok, lusa kot…..
. .
.
Hari ni… teman kak dilla pi ALOR STAR MALL….. Best!!... Dah lama aku tak ke situ rupanya… Terlalu banyak yang berubah… Terlalu dan keterlaluan amat… Kalau tidak… paling lama… sebulan sekali mesti singgah walaupun sekadar window shopping… Hehehe…. Tu lah… banyak sangat yang dah berubah dari rutin hidup aku sekarang ni.. Kekadang… aku rindukan tu semua…. Terlalu rindu….. Bolehkan aku menjadi aku yang dulu????....
.
.

Kak Dilla plan asalnya nak beli beg GUESS… So, sampai di sana.. aku telah berjaya mempengaruhi untuk ambik beg SEMBONIA tu… Sorry Kak Dilla… Nak expose dalam BLOG ni… Aku berkenan… terlalu berkenan… Pattern2 aku lah ni… Tapi… terasa baru sangat handbag aku… tahun ni je dah beberapa handbag aku beli.. aku dapat… Huhuhu… Dan paling best sebab aku ada kad SEMBONIA Privileges Card.. so leh dapat less 10% even NEW ARRIVAL…. Bestnyaaaa….. Rezeki Kak Dilla samalah…. Heheheh….. Lagipun.. dah janji… tak akan beli handbag lagi sampai hujung tahun depan.. (mau pengsan kalau kengkawan aku baca dan dengarkan pengakuan aku ni… Mesti yang akan pegang dahi aku kot2 aku demam semasa memberikan keterangan ni… )… Huhuhu… Aku sendiri pun macam kurang percaya….
.
..
Aku tak membeli apa pun… sekadar membeli SOYA BEAN 2 kotak jer…. Then kami balik… Oh yer… pergi ber-4 with Kak Dilla, Kak Shila dan Kak Min… with my boyfriend, Mr. Gen2…. Oh yer… Balik je ofis… Kak Shila tanya pasai nak buat baju lagi… Aku pelik lah… Baju apa?? Rupa2nya state nak bagi baju free lagi untuk kami yang akan mewakili KEDAH DARUL AMAN ke KMK/KIK di Ipoh nanti untuk peringkat KEBANGSAAN…. Wahhh……………… Rezeki baju saja tahun ni…
. .
P/S :
CH, Dah tak de tailor pun yang sanggup buat baju… So.. how??? Simpan dulu duit tu…. Tak pun… untuk bayar BROADBAND bulan depan jer lah… =)
.
.

No comments: