Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 6, 2009

Sesi GATHERING BUKAK POSA @ Nurha's REST...

.
.aku dan ina..... time ni, tangah tunggu time2 dekat nak bukak posa ni.... sempatlah posing2 dulu....
.
menu kami....
.
menu meja sebelah... macam2 ada....
.
pic ni.... dari kiri... Lin, Liza, Syarinal, Ina, Aku dan Khairul... Oh yer... semua aku punya schoolmate since kat CONVENT dulu.... kecuali lin.... lain sekolah....
.
lin yang menyeNAP pic ni....
.
Syarinal dan anaknya.... Sorry Inal.. aku tak tau nama anak hang apa.. heheheh....
.
lin dengan gaya manjanya.. cewah... sudah!!!... toksah dok perasan..... =)
..
Alhamdulillah... Cite semalam ni (5 September 2009).. dan baru hari ni dapat update smua ni.... akhirnya walaupun tak ramai... kami still dapat berkumpul macam2 ni untuk majlis berbuka posa yang last minute kami decide.. Pada mulanya cuma aku, lin dan ina saja.. Tapi kalau lebih ramai lebih seronok kan?... So, untuk semua kengkawan aku.... aku dah masukkan pic2 ni dalam FACEBOOK... seperti yang aku janjikan... dan selebihnya aku cuma plan parking dalam BLOG dan FOTOPAGES aku jer..... Sesi kami lepas tu... ke PACIFIC... O yer... kat pacific jumpe lagi dengan sorang kawan (Nadia Adinar).. tapi tak sempatlah berposing time ni...
.

time kami bertiga kat RAINFOREST CAFE.... Time ni baru lepas pusing2 kat PACIFIC.... So, sempat singgah sini dulu... Lepak2 geng2 bujang... heheheh....
.

.
Dan last sekali cuma kami bertiga jer.. (aku, lin dan ina) ke RAINFOREST untuk just minum2 dan sembang2..... Hehehehe.... Bukan senang nak jumpe.... Setahun sekali pun payah..... Keluar dari petang... dan dalam kol 1230am baru sampai umah... Lin datang hantar dan jemput aku dan ina.. Tudia.. lamanya kuar... heheheh........... Sekali sekala kan????......
.

1 comment:

Anonymous said...

heheh seb baik ler pic aku agak sweet n senonoh :D.. menten comey sokmo --lin