Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 8, 2009

I Get It.... From My CH....

.
.

Hari ni..... Balik je dari ofis.... terus masuk bilik... Hehehe... Sekali lagi... ada one parcel dan sebetulnya aku memang tau sangat sapa pengirimnya..... MY CH.... Dia bagi lagi kacang ni untuk aku.... Makan2.... Heheheh... Macam penawar lak sebab kacang ni tak buatkan aku batuk langsung... Even sepanjang hari ni dah mula sakit2 tekak... tapi rasanya itu bukan penyebabnya.... (nanti ditarik balik keistimewaan ni... huhuhu... habisss.... ).... Thanx CH.... untuk sume2 ni.... Thank you sooo much........
.
.

Dan yang paling best.... ada something kat dalam ni.... A piece of paper... Walaupun hanya sekeping kertas.... ianya tetap bermakna buat aku......... Comel je tulisan.... Macam tulis tangan kiri jer.... (sedangkan aku arif sangat.. tulisan CH ni cantik bangat!!!).... Hmm.. pen kale itam tu mesti guna pen sheafer tu.. kalau bukan sheafer.... mesti pen dapat free yang dibeli kat cina yang juai murah tu kan??? eh.. yang dapat dari bilik guru sekolah tu kan??? heheheheheh.......... dan kale merah tu.. mesti yang whiteboard punya kan???? Hehehehe... Betul tak???? Kalau betul... Kena bagi sekotak A4 lak lepas ni......... Muahahahah........ Hantu kacang kan?????..........
.

No comments: