Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 16, 2009

TERIMA KASIH Untuk SEGALANYA..... Dan... Aku MEMAHAMI....

.
.
Seketika pandangan aku teralih pada satu laman FP KESAYANGANKU yang sememangnya menjadi tatapan harianku.... dan membaca bait2 ayat di dalamnya... dan... sederas itulah air mata aku gugur selaju-lajunya... Apakah kata2 itu datang dari insan yang sama yang mengeluarkan bait2 ayat di pendengaran aku petang tadi??..... Dan di waktu aku mencoretkan dan mengetuk2 papan laptop ni.... selaju itulah air mata aku menuruni membasahi pipi aku yang GEMOK ni... Aku menangis lagi.... Mengingatkan kata2nya petang tadi.. seolah2 menggigit2 tangkai hati aku... Walaupun... kata2 dia... masih terngiang2 di benak hati aku....
.
Dia : Read my lips.... I will leave U!!!...
Aku : (Tersentak!!... Sesak nafas.... Diam seribu bahasa.......) Menahan rasa pilu yang amat sangat... tapi aku cuba terimanya dengan tenang....
.
Itukah yang aku mahu?? Sedangkan dia pernah berjanji dengan aku... tak kan tinggalkan aku sampai bila2 sekalipun aku pergi jauh darinya....... Haaa... itulah janjinya.... yang kini sudah bertukar 100%..... Berubah..... Terlalu berubah!!!........... Namun, aku sambut dengan tenang.... sekalipun... Kata2 terakhir yang aku dengar.... mengeji aku.... merendahkan aku serendah2nya.. tidak sama langsung yang aku terbaca dalam FP sebentar tadi..... Hati ku benar2 tersentuh...... Dan........ Mengapa kata2 itu sanggup keluar dari mulutnya sedangkan selalu tidak pernah cuba mempercayai aku... Malah keterangan aku seringkali tidak mahu dia percaya....... Dan insan itu berketawa riang mendengar TRAGEDI aku hari ni..... Tahniah buat DIA.... Sebab berjaya menghadiahkan aku sesuatu yang tak kan aku lupa sepanjang hidup aku yang juga merupakan hadiah sempena hari baik bulan baik ini..... AMIN.... Terima Kasih untuk SEGALANYA.........................
  1. .Memuji kad raya pemberianku (tidak ikhlas.... sebab membandingkan dan beza2kan dengan apa yang aku paparkan untuk orang lain.....)
  2. Memohon MAAF kepadaku (tidak ikhlas.... sebab bukan hasil luahan hatinya...)
  3. Mendoakan aku dirahmati ALLAH dalam pelajaran dan kerjayaku.. (tidak ikhlas... sebab dalam masa yang sama.... cuba melenturkan semangat aku..)
  4. Menyayangi aku seadanya.... (TIPU!!!.... sebab dah kuarkan kata2nya yang paling manis petang tadi...)
  5. I AM PROUD OF U... (Hahaha.... Lagi tak masuk akal.... sebab mana boleh perkataan sebegini kuar dari fikirannya... sedangkan.... penghujung ayatnya... I WILL LEAVE U...)...

5??? Sama kan dengan angka kegemaran aku??? Terima Kasih.... Untuk bait2 ayat yang paling MANIS..... And please keep my last WORD.... DO NOT TRY TO FIND ME ANYMORE.... !!!! & JUST LEAVE ME ALONE!!!!!!!......................... seperti kata2nya.... Suka hatilah apa nak jadi kat aku... THANX SIR!!!!!!!........


No comments: