Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 4, 2009

Menjalani RUTIN Kebiasaanku....

.
Salam...
.
Agak lama tidak mencoretkan sesuatu dalam ni.... Kerana apa yer?? Hmm.. macam2 lah... Kerana BOSAN... TAK DE MOOD... KESUNTUKAN MASA.... dan sebagainya yang menghalang aku untuk melakukan smua ni......
.
.
Kebetulan... Cuti hari ni.. Minda agak lapang.... Mungkin sebab malam tadi aku tido awal... bangun... tido... dan terus tido... sebelum bangun dan tak tido2 sampai sekarang dari mula time bersahur pagi tadi... So, sampai time sekarang ni baru aku boleh membenarkan diri aku melakarkan coretan sesuatu dalam ni... Agak ada masa skit... sebelum kembali ke katil dan tido.... zzzzzz......... hehehe...
.
.
Hari ni.... Menziarahi pusara arwah ayah.... Dua minggu dah aku tak pi... Sebab... Last week ujan lebat... (KEDAH hujan kan??).... dan last two week.... sebab aku MERAJUK yang panjang... dan tak ingin diganggu... Dan paling sedih... rajukku menyebabkan aku tak jenguk ayah... Maafkan anak ayah sorang ni yer..... :'( ....... Huh.... air mata dah bergenang..... lemahnya aku....
.
.
Tapi pagi ni.... aku dengan penuh bersemangat... ziarah arwah.... sedekahkan surah YASIN di pusara arwah... Memang menjadi kelaziman kami setiap minggu... cuma bila datang perangai comot aku ni... jadi macam last two week lah... tapi mak dan adik2.. still pi lagi.... Hmmm.... apa nak cite yer???? Hari ni.... banyak tempat aku tuju.... banyaklah.... tak tau nak cakap... pasai banyak sangat...... Huh......... betapa tak tajamnya pemikiran aku malam ni sampai tak de cite yang aku nak coretkan... Lain kali lah yer....... Nite...........
.

No comments: