Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 10, 2009

Bila Cik MURNI MASREENA Terlebih Rajin.....

..
ops.... ni kenyit mata kat sapa ntah tadi..... heheheheh.... adalaaaa....
.
.
tudiaaa..... keadaan meja yang agak kucar kacir.... heheheh.... jap lagi kena kemas balik lah after buat sepah2 macam ni.....
.
.
.
Salam..........
.
Hari ni dah khamis.... Aku lak bz sepanjang minggu ni dengan keje2 ofis... dan for sure... langsung tak jeling kat keje skolah... Muahahahaha.... Ingatnya nak jeling time malam masa kat umah... Tapi bila mula je bukak laptop nak buat keje skolah.. tetibe jer katil dan bantai2 lak yang menjeling ke arah aku.... Hahahah... So.... apa terjadi lepas tu.... rasa2nya semua orang tau kot.... hihihihi..............
.
Cite hal hari ni.... Bersemangat skit nak mai ofis.... Walaupun bila dah sampai, aku tak menjengah pun ke rak buku aku.... Kekekek.... Sian kat Ana (my partner untuk susun buku)... sorry Ana.... Terlebih rajin nak siapkan keje2 ofis hari ni... So, mula buat keje2 baik aku ni untuk siapkan report odit semalam kat kedua2 group ni before meeting penutup petang ni jam 230.... Dan, di samping tu... aku sempat juga berjumpe dengan student2 UiTM dan student dari KPM berkaitan dengan tolong depa nak buat esemen pasai lebry tempat aku ni... Muahahah.... Ntah apa2 aku ni kan????.....
.
So, jap lagi nak pi TESCO lak ngan kengkawan seOPIS aku ni..... Sebab aku nak cari makanan skit lah..... Petang ni semua ahli kluarga aku berbuka posa kat OVERSEA.... luar negara... aku ja tak pi pasai... aku cuma cintakan MESIA ni ja... (ayat untuk sedapkan hati ja ni)..... Huhuhuhu... Bukak posa sorang2 wei......... sedeynyaaaaa... dan confirm esok pagi aku tak mangkit soq dah... Heheheheh.............
.
K lah.... nothing to story..... saja ja mai masuk jenguk2 dalam BLOG ni sat... Satgi kalau rajin, aku sambung keje balik laaa.... Bye...........
.
.

No comments: