Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 23, 2009

Terlalu PANAS.....

.
time ni... mood gila2 mai...... naik keta aton pi mana yer???? Eh... pic malam tadi jer ni... aku dah ngaku nak ikut... so terpaksalah... kalau tak.... jenuh pekakkan telinga.. hehehehe.........
.
Salam BLOGGIE....
.
Sejak dua tiga menjak ni.. cuaca teramatlah panas... Dan sebenarnya amat elok sekali sekiranya bercadang nak mencuci keta.. Heheheh... Mencuci baju telah aku sempurnakan pagi2 tadi... Dan telah siap berada di ampaian.. Satgi leh la melakukukan proses melipat pulak....
.
Pagi ni.... aku bawak BABY aida dan mak beli ikan kat tempat biasa.. (tempat yang aku suka)... Kebetulan aku masih lagi dalam suasana bercuti... namun tiada pulak istilah OPEN HOUSE macam kebanyakan orang tu.. Heheheh... Jeles pun ada... Tapi nak buat macam mana... Cuti aku tak seropa cuti... Pengorbanan jugak namanya ni kan??? Dan esok... aku mula bekerja... Seperti biasa... melihat itu ini yang masih bersisa sebelum aku terbang ke SABAH...
.
Ingat... sekejap lagi nak siapkan keje2 skit yang patut... Dan mudah2an esok leh print segala mak nenek esemen aku... Sekurang2nya walau tak dapat siapkan semua pun... Ada jugak 1-2 yang dah boleh tutup buku terus kan??? Macam mana yer??? Kat opis mood nak buat memang ada.. tapi kekangan masa dan senarai keje lak... Kat umah lak.... masa sentiasa ada... tapi kewujudan sikap M plak menghantui.... Muahahahahah...........
.
Selalu kan... Aku kadang2 terfikir... kalau orang yang berjawatan besar... nampak depa macam relax ja keje... kadang2... macam goyang kaki pun ada... itu ini semuanya hanya mengarah... Dan sekarang aku cuba memahami... bukan mudah untuk sampai ke tahap dan anak tangga itu... perlu merangkak, jatuh, tersungkur, tergolek, tersembam, tersepak... smua ter2 lah kira2nya... heheheh....
.
Tapi......... aku tak nak sekadar lepas2 jer result untuk sem ni... Kalau boleh.. biarlah macam last sem............ Huhuhuhu..... Boleh ker?? Dengan keadaan aku macam ni????.... Uwaaaaa.... :'(
.
.

No comments: