Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 7, 2009

DuniaKU Semakin.... SEMPIT!!!...

.

.
Rasa di hati sedikit lega bila dapat siapkan report LINCOLN dan dah emailkan pada orang yang berWAJIB…. Aku pagi2 ni rasa macam BLUR dan pelbagai ragamlah... Dengan keje2 yang tak habis2... Tanggungjawab yang semakin mncabar dan dihalang pulak oleh kesuntukan masa.. dan dengan sambutan raya yang bakal ala2 tak best ni... Sebab apa yer?? Sebab tak macam tahun2 lepas yang aku mewah membeli itu ini tanpa perlu memikirkan hal2 yang jadi paling tak BEST ni..... Huhuhuhuhu.......... Sedeyyyyy.....
.
.
Pagi2 lagi sampai ofis Kak Dilla bagi tudung ARIANI kale pink ni... So terubat skit HATI ni... Ada gaklah tudung ala2 raya walaupun nak padan dengan baju apa pun aku tak tau.... Heheheh... Takpe2.... pakai jer.... Nama pun tudung PREE... Nak pakai dengan baju batik PREE.... plus dengan ada lagi satu tudung ARIANI printed yang bakal dibeli... Haa... yang ni tak PREE.. Kena bayar suku.... Sebab duit lebihan dah tak cukup dah nak beli tudung tu... Pakai kat kepala ja dah ratusan.... Baju puluhan jer... (tapi masalahnya... puluhan pun aku tak beli....)... Heheheh... Takpa... janji menyalin gak kan????
.
.
Wei... aku tension ni..... Walaupun dok perabiskan keje skit2... tapi bila dok tengok jadual a.k.a. planner aku.. Macam nak pecah kepala pun ada ni.... Mana nak concentrate dengan hal ofis... keje skolah.... dan pagi tadi En. Shah inform aku kena pi kursus lagi 3 hari... jauh.... Mana nak cari masa dengan aku punya kelas... test yang mai tak henti2... pastu... dengan final exam... SABAH... IPOH.... KL.... SHAH ALAM... kembara ilmu 4 kawasan jajahan sekitar negeri KEDAH ni.... Dan paling sedey.... Aku tak dapat pi HOLIDAY... sedangkan setiap hari aku nantikan saat2 ni.... SEDEYnyaaaaaaa......................
.
.
Oh yer... petang ni... plan bukak posa kat luar dengan family Kak Ina dan Abang Zam.... Kami dua family jer... Mulanya nak jemput makan kat umah... Tapi memandangkan macam malas nak masak... malas nak kemas... so, makan kat luar jer....... Kali ni Eimien tak de... dia bukak posa kat luar... dengan kengkawan kelas dia.. Mulanya janji Selasa... tapi tetiba ahli kelas dia dah pi ubah tarikh ke hari ni... So, family aku cuma ada aku, Aton dan mak jer lah... semua menu dah siap aku tempah tadi…. dan kami akan ke sana petang nanti…….. Burrrrppppp........ Kenyang!!!!........ Eh... nantilah aku upload kan pic2 dalam ni....... Tak sabarlah pulak rasanya nak makan2 malam ni... Heheheheh...........
.


No comments: