Monday, November 16, 2009

2nd Day @ Singapore ~ BEKFAST @ Kedai MAMAK..

.
.
2nd day dah bermula.... Rasanya bekfast memang tak de untuk trip kami ni... tapi oklah sebab dekat dengan kedai2 makan....... dan kedai mamak ni menjadi tempat utama kami di sini sepanjang dua pagi berturut2.... Geng or team Perlis??? tak tau lak depa bekfast ke tak.... Geng2 KEDAH.. memang wajib kena ambik makan pagi... Kalau tak ambik... Muka masam mencuka... Orang Kedah kan kuat2 makan....... Hehehehe...........
.
Ops...... harga roti canai telur dan air tea o ais.... SD2.5o...... kalau RM jadi........ RM6.05.... Hehehehe...... Mau ka dok kat Singapore??????? Dengan taraf hidup yang amat tinggi... Kita kalau kat mesia... leh makan macam tu 3 hari berturut2........ So, jadi orang kaya lah sekejap... Walaupun..... tak bopa kaya........ Kekekekeke.........
.
.

No comments: