Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 14, 2009

Happy BIRTHDAY To IKHMAL.......

.
.
Di kala aku menaip ayat2 dalam BLOG ni.... Aku suppose dah kena tido sebab esok kena bangun awal pagi untuk bertolak ke SINGAPORE... Tapi memikirkan masa yang aku peruntukkan siang tadi, aku terasa ingin nak coretkan something dalam ni.............
.
HAPPY BIRTHDAY to IKHMAL.... Actually birthday dia semalam (13 Nov)... Meaning kali ke 17... Dah besar dah adik bongsu aku ni..... Dan RABU ni dia akan buat SPM dia... Ni lah penentu masa depannya........ Hmmm... terusik skit jiwaku... Dan terkenang saat2 getir aku dulu.... Bila melihat ramainya parents yang hadir.... jiwa aku terusik.... terkenang arwah ayah... Kalau dia ada... mungkin ayahlah yang akan menemani mak ke sini.... Air mata aku tiba2 jatuh... Terasa diri ni amat kosong sekali...... Sepi....
.
Terbaca satu email dari NORLI... Email tu bukan sekali aku baca... dan acapkali dan ramai yang menFWDkan email2 macam tu pada aku.... Dan dalam diam aku mengaku ada benarnya luahan email tersebut.... Dan... sekali lagi terasa betapa lemahnya aku ni.... Dah lama tak diMOTIVASIkan... Mungkin jugak aku dah lupa dengan hal dan kepentingan diri apabila terlalu bz dengan kerjaya dan masa depan aku....
.
Eh... apa sebenarnya yang nak aku citekan dalam ni???? Aku sedey....... Melihat suasana famly orang len yang lengkap...... dan dalam keadaan aku macam ni...... Aku terlalu RINDUKAN ayah........ Kalaulah ayah masih ada........ Aku pasti kehidupan aku tak menjadi seperti sekarang... Aku pasti........ Tapi....... mana boleh masa berputar balik kan????....... Dan aku harus REDHA.......
.
Andainya aku jua telah tiada suatu hari nanti........ akan adakah insan lain yang merindui aku seperti aku RINDUKAN ayah????........ Kalau ada pun........ Mungkin tak sekuat RINDU aku pada AYAH...... AYAH......... :'( (AL-FATIHAH untuk AYAH.......)
.
.

No comments: