Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 16, 2009

Singapore NATIONAL LIBRARY..... 2nd Day...

. . .
Lawatan pertama untuk hari kedua adalah ke Singapore National Library.... Hari ni... kami semua hanya ada lawatan ke Library2 jer... Banyak jugaklah... Boleh tahan... Tapi sebab dah biasa dengan aturan lawatan ke mana2 ni dengan lebry memang tak dapat dipisahkan... Jadi, just follow the rules... Hehehehe....
.
.
Tapi... memang kehebatan lebry sana tak leh disangkal kecanggihan dia... lawa dan elok amat.... Nak dibandingkan dengan tempat aku ni ibarat lebry desa depalah kot... Ape2 pun.... tempat aku mencari rezeki.. surelah ada keistimewaannya kan???.... Ibarat kata pepatah.... hujan emas di negeri orang... hujan batu di negeri sendiri... lebih baik di negeri sendiri lagi kan?? eh.. terbalik ker??? Ntah..... Hehehehehe..........
.
.
.
Ape2 pun....... I LOVE MY SMALL OFFICE... Sometimes.... terfikir.. andainya satu hari nanti rezeki aku adalah di tempat lain.. adakah aku akan menjadi happy dengan environment yang baru???.......... Ape2 pun tak leh nak cakap gak... terpulang pada keadaan dan situasi kan?? But.. aku sangat suka bertugas di PPAK... Kalau tak, mana leh tahan selama macam ni kan??...
.
.
.
Sebenarnya bergambar ramai2 lagi best dari sorang2 kan??? Tapi, kalau tak de orang yang gila2 snap pic macam aku susahlah jugak... Tapi mostly dah berminat dengan sesi menggayakan diri depan camera ni.. hek3x.... Dannnn.... dah ada jugak yang pandai posing2 senget dah sekarang ni......
.
. .
Ni di depan lebry masa nak masuk pintu utama dia.... ada signboard sebesar itu.... Bangunan pun dah sama ngan peranan shopping complex.... payahlah kalau PPAK nak diREBRANDING kan macam ni...... Ntah tahun bila lagi agaknya....
.
.

No comments: