Sunday, November 15, 2009

Singapore ~ With SNAKE.... Berani Tak???...







.
Jeng!! Jeng!! Jeng!!.... Heheheh..... Walaupun di sini kena bayar... Seekor ular kalau nak pegang dengan harga SD6... Dan dua ekor SD10... Aku tetap mengambil peluang.... Ni kalau tak silap merupakan kali ke4 bergambar bersama ular.... Dan paling besar sekali kat Taiping rasanya... Tapi sebab ada yang special skit ni... So, aku memberanikan diri.... Sebenarnya untuk tujuan menguatkan dan menjadikan aku lebih kuat dan tabah...... Cewah ayat!!... Acah jer.........
.
Saja la suka2 untuk kenang2an sementara hati masih berani.... Tak pasti sampai bila keberanian macam ni akan ada dalam diri aku........ Oh yer.... Thanx to Kak Shila sebab membantu aku snap pic2 di sini.. tapi tak banyak pun... Dia tak berani nak dok dekat... so aku sekadar crop kan balik pic2 ni untuk nampak lebih dekat dan jelas....
.
Sebenarnya... aku teringin nak ambik gambar dengan ular sawa albino ni... tak pernah berpeluang... dan dah ada peluang macam ni.. apa nak tunggu lagi... Janji ada satu kepuasan buat aku... best2....
.
.

No comments: