Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 7, 2009

Concentrating With KIK.....

Salam....
.
Hari ni... boleh dikatakan seharian aku kat ofis... Janji jam 10am... Tapi sebab bekfast dulu kat umah... So, agak terlewat skit ke ofis.... Janji dengan beberapa orang kawan seperjuangan... Kak Ed, Kak Shila dan En. Shah... Kebetulan, kami 3 orang yang akan membuat perbentangan untuk projek KIK di Ipoh selasa nanti dan Kak Ed sebagai Fasilitator... Kebetulan jugak... Abah pun datang... dan Kak Shida pun... Lain2 tak de... Mungkin sibuk dengan urusan sendiri.... dan ada jugak yang terlibat dengan aktiviti lebry di TEBENGAU.... dekat2 jalan nak pi YAN... Kak Dilla dengan urusan pencarian tudung lagi untuk kami.... Tapi kali ni bukan tudung free... Tudung yang kena bayar sendiri.... Takde istilah free lagi... Sebab semua tak mo pakai tudung ala2 KEBIASAAN... Mostly nak pakai ARIANI... Agak kopak jugaklah... Hehehehe........
.
.
Mulanya plan nak buat kat bahagian MULTIMEDIA... Naik je kat atas, sapa pun tak de.. At last aku dimaklumkan mereka berkumpul kat bilik En. Shah (bilik aku dulu masa di dept MHP)... Dan kami pun memulakan kerja2... Dari mula betulkan slide.. dan akhirnya penciptaan skrip... sama2 bergabung tenaga dan apa2 kepandaian yang ada.. Kekeke... (perasannya...)...
.
.
Kami rehat sekejap untuk LUNCH... Lapar... MasyaALLAH.... Dan sambung balik keje2 sampai 530pm.... Kali ni aku rasa macam sukar skit nak present... dalam keadaan yang disarankan... tak boleh tengok skrip.... tak boleh tengok skrin.... dan bercakap lantang dan lancar tanpa menggunakan TEKS... Huwaaaaaaa.... Aku selalu diuji dengan benda2 macam ni.... Huhuhu... Otak aku tak boleh relaks langsung... Setiap masa kena berfikir........... But, so far.... bila dah dibahagikan skrip.... dipendekkan yang mana sepatutnya.... di print dan nampak jelas.... Hati aku sedikit lega... ALHAMDULILLAH....... Cuma perlukan masa untuk menghafal jer.... Aku dah pasti tak boleh nak menghafal.. so, just tengok dan compare apa jer yang terpantul di depan aku... Huhuhu... tu jelah agaknya yang termampu........... Ape2 pun... doakan kemampuan KUMPULAN kami berentap di Ipoh nanti yer...
.
.
After keje.... terus jumpe GUARD... Inform, aku nak kuar jap dan my Mr. Gen2 terparking kat dalam... Servis lebry sampai kol 6 jer kan?? Aku takut aku leka time nak cari kasut tutup nanti.... dan nanti tak boleh balik... Tapi guard cakap... takpa.... dia ada sampai kol 8... (macam perli pun ada... bukan lama sangat pun aku nak cari kasut tu....)... Almaklumlah..... Pantang aku ni hal beg dan kasut..... Dan Kak Shila sempat tunjuk kasut dia kat aku.... Dan masa jalan kat CITY PLAZA sensorang... berjumpe dengan sepasang kasut bertutup ni... dan aku terus beli...... Amat MORAH!!!!.... Kasut pakai buang.... Muahahaha...... jangan tersungkur time present nanti sudah.... Kekekeke............ Jadilah walaupun tak elok... Janji kaki aku bertutup sebab keje GOMEN kan?? Selama ni jarang mengikut peraturan.... dah dipaksa... so... TERPAKSAlah........... kekekeke.......... Morah!!! Morah!!! Morah!!!... =)
.
.

No comments: