Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

Penangan TUDUNG ARIANI...........

.
.
Sejak kebelakangan ni.. suasana pagi ofis aku riuh rendah dengan sesi penyampaian anugerah2 TUDUNG ARIANI.... Yang diberikan oleh Kak Dilla (Pengedar) kepada sesape yang berminat dengan syarat kiriman atau deposit harga tudung diberikan terlebih dahulu... Hehehehe.... Dan salah sorang penerima tudung tu adalah aku.... Setelah sempat menyambar dan dianugerahkan tudung tersebut beberapa helai.... Hehehehe...... Macam2 kale ada... Beli yang ni... teringin yang tu.. beli yang tu... teringin yang lainnya pulak..... MasyaALLAH.... Donia semua ni....
.
.
Apa lah nak jadi agaknya.... Duit yang melimpah ruah pun akan susut dek kena penangan ARIANI ni..... Tapi sememangnya rasa macam nak beli dan beli lagi... Sebab tengah sale sekarang ni... Yang plain kalau dulu RM60, leh dapat RM36... Sapa tak mau... hampir separuh harga dipotong... So, balik malam tadi, aku pun mulalah mengira koleksi tudung ARIANI aku yang baru menjangkau beberapa belas helai saja.... Yang printed ada dalam 4 helai ja kot.... Lainnya semua plain... ada yang biasa jer dan adalah 2-3 yang silk.... Membazir ka???
.
orang yang sama jer macam yang bertudung MAROON kat atas tu...... cuma masa dan situasi berbeza.... pucat lak muka aku tanpa secalit bedak... muahahaha... kadang2... perlu dibiarkan macam ni jer.... lebih selesa... cuma time keje kan?? kalau keje, kenalah tampung2 skit... kekekekek....... yerlah... seadanya aku......
.
Dulu kalau pakai, rasa macam muka gedabak... ala2 mak endon semua keluar.... tapi la ni terperasan kata elok plak... gedabak pi lah janji vouge.... kekekeke.... Donia semua tu... Tapi, secara ikhlas hatinya.... pakai tudung ni.... amat selesa sekali.... mudah.... nak travel pun, kalau siap2 iron dari umah.... lipat elok2... masuk dalam beg dan pakailah selepas tu tanpa perlu diiron kembali....
.
.
.
.
Dalam hati... aku teringin nak beli yang printed beberapa helai lah plak.... Janji ngan Aton nak pi.. sakit hati jaaaa.... Geram pun ada..... Tapi tak pa.... Awat aku tak pi sendiri???? Dok harap dia.... Tu yang kadang2 sakit hati lah plak.... Mungkin tak seronok memilih sorang2 tanpa ada yang boleh menjadi sumber rujukan untuk ditanya tudung ni ok tak?? elok tak?? kale dia sesuai tak???.....
.
.
Oh yer... Baru terperasan... sejak kebelakangan ni... aku dan kengkawan aku asyik nak mencantikkan diri jer walaupun.... wajah2 yang kebiasaan jer... Tapi janji hati puas dan tak mengganggu sapa2 kan???.
.
TAPI....... for sure...... aku nak jugak ke ARIANI untuk beli tudung printed.... Bak kata Kak Dilla... beli buang 10 lai.......... Haaa.... tunggu sat!!!!!!!!.......... Muahahahahaha............. Menangis tokey ARIANI tu nanti pasal untung besar.... dan for sure poket si pembeli tu.... semakin susut........ Kekekeke.......
.
.

No comments: