Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 15, 2009

Singapore ~ Musical FAUNTAIN.......

.
.
Pertama kali tengok lampu2 dan pancutan air ni beraksi... hati telah tertawan... (cewah ayat!!!...)... Mujur aku tak duduk kat tempat yang tak strategik sangat... Dari awal lagi telah dimaklumkan untuk stay kat tangga yang belakang sekali sebab kerusi2 batu tu macam kat stadium tempat tengok bola.... hehehe... So, sempat jugak aku rakamkan detik2 indah kat situ... Cantik dan berwarna warni.....
.
.
.
Macam nampak muka orang jer kan??? Nilah pic puteri yang dah terlepas dari sumpahan... Aku pun tak concentrate sangat cite pasai apa.. Cuma dia kembali lepas dengan nyanyian lelaki yang bernama LI... Disebabkan suara LI yang lemak merdu ala2 MAWI tu.. So, puteri ni bangun... Konon2nya suara dan aura tu macam ada kuasa MAGIC2 skitlah.... Heheheh.....
.
.
Tapi locationnya yang kat tasik buatan ni... Eh, yer ker?? Aku pun tak pasti... Memandai2 jer aku ni... Oh yer.. location dan umah2 ni nampak cantik dan hidup sangat.... Dan pada pandangan aku.... Nampak klasik sangat2....
.
.
Ni tempat yang agak BEST laaaa.... Tengok lampu2 3D.... Canggih2....... Tak tau bopa kos yang kena tanggung untuk support bayaran lampu2 tu... tapi tengok jer bopa ribuan orang yang sekali tengok... so dapatlah balik support kot... Heheheh....... Bopa bayaran untuk masuk tengok ni... usah ditanya... Aku tak tau... sebab kami semua telah ditaja.......... Hehehehe........ Sesekali terasa amat beruntung menjadi staff PPAK.... TQ to Dr. Zahidi Zaino Rashid........... Atas keprihatinan anda... kekekekeke.... Ayat apa tu?????........ Muahahahahaha...........
.
.

No comments: