Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 12, 2009

CAMERON HIGHLANDS ~ Kenangan Yang Tak Mungkin Aku Lupakan....

.
..
.
.
Bercerita mengenai "CAMERON HIGHLANDS".... Terlalu banyak kenangan manis aku tertumpah di bumi ini.... Bumi yang suatu ketika dulu amat asing dan tak pernah termimpi untuk berkali2 datang ke daerah ini... dan.. tanpa tak disangka... ianya menjadi destinasi yang menjadi tempat persinggahan aku setiap tahun sejak mengenaliNYA.... Hehehehe......
.
.
.
Cuma berbeza pada kali ni... aku datang bersama TRIP ofis dan SUK yang membawa kami ke sini atas tiket PERTANDINGAN or KONVENSYEN KIK di Ipoh bersama2 dengan team dari Hospital Besar Sultanah Bahiyah... Perjalanan kami riuh rendah dengan karenah kengkawan yang baru kami kenali tu...
..
.
Erm..... banyak jugak yang sempat aku snap... walaupun... tak lah banyak pic2 aku sendiri... but aku enjoy jugak dengan trip ni walaupun hanya sekejap... Selalunya datang mesti stay semalam dua tapi kali ni... pergi dan balik pada hari yang sama...... Agak sakit jugaklah tangan ni nak mengangkut segala ubi, jagung dan buah2an yang dibeli....... dan terOVER lah pulak aku ni membeli payung STRAWBERRY... Hehehe... Sure aku segan nak pakai payung tu... Tapi disebabkan hobi mengumpul payung... so, beli jerlah...... Mujur tak beli bantal or anak patung........ Kalau tak... hehehehe.......
.
.
.
.
.
Beli jugak baju2 kat anak2 kesayangan aku........ Saja la....... jeneh kaki shopping sama... Payah skit nak ubah... Ni kira control paling dahsyat ni.... Kalau tak.... MENAHAS!!!.......... Ok2... just tengok2 apa yang aku sempat snap untuk ditatap di kala aku bosan2 dalam blog aku nih.... Hmmm......... RINDUlah........... Banyak kenangan aku tertumpah di sini...........
.
.
.
.

No comments: