Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 1, 2009

Bermula Dengan KELEGAAN.......

.

Semasa mesyuarat berlangsung....... dan antara detik2 terakhir aku bergelar BENDAHARI.... Dengan tenang dan perasaan yang amat lega........ Bebanan tugasan aku semakin berkurangan..... Alhamdulillah......
.
Salam to all.......
.
Memang masa amat mencemburui kita kan??? Sehari2 aku laluinya dengan pelbagai karenah.. pelbagai kejadian.. dan adakalanya dengan pelbagai tekanan........ Alhamdulillah.. akhirnya terlerai jugak satu persatu...... Lega sangat2...
.
Tahniah buat En. Shahizan yang telah berjaya mengekalkan jawatannya sebagai YDP.... Selamat Maju Jaya dalam pentadbiran yang baru.. =)
.
Kalau dulu.. sekitar pertengahan tahun ini aku agak tertekan dengan masalah dalaman dan diri sendiri.... dan perlahan2 dapat menyesuaikan diri... dan sekarang... setelah selesai masalah satu persatu... Hati aku menjadi terlalu lega..... Satu persatu aku cuba leraikan...... Dan paling lega bila hari ni dan tarikh keramat ni.... 1 november 2009, aku sudah tidak lagi memegang jawatan sebagai BENDAHARI BAKEB.... dan paling penting tidak lagi memegang apa2 jawatan dalam BAKEB pun.... Aku dah dapat merasakan dari awal lagi.. sebab tu aku dah prepare clearkan keje2 aku selayaknya.......... Siapkan fail2 yang patut diserahkan untuk Bendahari seterusnya..
.
Doa dimulakan sebelum memulakan ucapan dan agenda....
.
Bagi aku.. bukan mudah untuk memberikan kepuasan pada semua orang... sedangkan diri kita sendiri pun kadang2 tak sempat kita nak uruskan... Dan untuk setahun dua ni.. biarlah aku tumpukan perhatian kepada keje2 aku.. hal2 persekolahan aku dan seadanya saja... Tak perlu terlalu glamour... tak perlu terlalu hebat di mata orang....
.
Presenting... En. Md Kasa... yang bergelar BENDAHARI BAKEB menggantikan aku..... Welcome BACK!!!...
.
Esok.... mula kursus..... Tak best............ Sebab ada beberapa perkara lagi yang perlu aku settlekan.... Preparation nak ke IPOH still tak mula apa2 pun lagi... dan aku akan kerugian beberapa hari kerana berkursus... Huhuhu... Dah nasib aku nak buat macam mana kan????.... Kiranya lepas terlepas satu seksaan, mai pulak satu lagi... Huhuhu... Mencabar sungguh aku tahun ni.... Sabaq2.... K lah.... tak nak cerita apa2 dah.... Nak settle beberapa hal kursus ni.... Nak kena tinggal ofis lagi ni.. Kekekekeke......
.
.

No comments: