Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 15, 2009

Trip To SINGAPORE ~ On My Way....

.
Trip aku bermula di sini.... Seperti yang dijanjikan oleh MY PENGARAH... Kalau kami menang dalam ICC masa kat Sabah, tempat pertama kami akan dibawa ke AUSTRALIA... Tapi sebab tak menang dan cuma menang tempat PERTAMA di Peringkat Negeri KEDAH jer, so group KIK/ICC kami telah ditaja oleh PPAK ke Singapore.... Dan seawal pagi 15 Nov 2009, aku dan kengkawan seperjuangan telah terbang ke SIngapore dengan flight AIRASIA.... Jam 940am dari epot PENANG.... Dan.... gambar2 kat bawah ni kami stop bekfast dulu kat Pelita Nasi Kandar Penang sebelum ke epot.....
.

aku... makan tosai... minta buat garing tapi tak garing sangat.....

Setibanya kami kat epot Penang dan lepas cx-in..... tak lama lepas tu bertolak lah ke Singapore.... dan paling best sebab tak lama sangat... Cuma 1 jam 15 minit jer.... Makan dalam flight lagi sebab package tiket Pengarah aku booking with meal.... Oh yer... lupalah plak... selain team aku... team PERLIS jugak turut serta... Meaning, 2 grouplah.... Boleh ngam sangat2 sebab.... dah selalu jumpe so tak kekok lah walaupun berlainan negeri....
.

.
.
AIRASIA.... Everybody can FLY........
.

No comments: