Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 11, 2009

@ Kuala Sepetang & Hutan BAKAU.......

.
.
Actually.... hari ni merupakan hari yang agak penat dan kelam kabut... Ni merupakan hari terakhir kami kat sini.... Meaning, esok kami semua akan bertolak pulang ke destinasi masing2 untuk meneruskan jadual harian seperti biasa..... KIK cuma ada separuh hari jer... Dan hari terakhir kami kat sini... selang seli dengan menonton KUMPULAN KIK dari kategori PENGURUSAN dan TEKNIKAL berentap... Dan keputusannya diumumkan malamnya.... Heheh...
.
.
.
Kami ke sini dengan banyak bas... untuk mengisi 28 kumpulan peserta... semuanya telah diatur dengan teliti oleh pihak SUK Perak.... Dan dijanjikan makan2 dengan mewah sekali..... Paling best bila berjalan dalam hutan... Licin... sebab time ti hujan renyai2 dan adakalanya bolehlah tahan basah tu.... Mujur ada jugak tempat2 nak stop...
.
.
. .
.
Keadaan kami sepanjang perjalanan tu, ditemani dengan bacaan pada signboard dan hutan2 bakai yang menghijau.... Kebetulan.... dah hujan turun aku tak delah sempat ambik banyak picture... lagipun semuanya jalan panjang dan langkah masing2 laju jer... team aku terlepas lak kat depan.... payahlah skit nak bergambar... tak de sapa nak minta tolong snap kan....
.
.
.
Dan di akhirnya...... berjumpe dengan MONYET2 yang banyak........ Hahahaha...... Siap leh makan durian lagi...... Pandai oooo......... eh.. bukan monyetlah... KERA kot........ Mana satu ni??? Ntah....... Hantam sajalah.............
..
Time sampai kat tempat makan tu.. hujan turun dengan lebat sekali..... Dan aku terfikir..... memang amat bagus dan berpuas hati sekali dengan layanan dari pihak SUK Perak... Tahniah..... Sebab... Makanan dan hidangan memang banyak sangat..... So, tak delah istilah tak cukup ni....... Tak perlu berebut2 sebab smua makanan boleh makan.... Mee kari UDANG... Cendok PULUT... dan DURIAN.............. Jadi, aku sempat makan semua......... Siap leh makan UDANG dan kuah jer....... RATAH lagik......... Best2..... Puas hati sungguh...... Walaupun hujan, tetap nampak meriah dan bersungguh2.........
..
Ada sesi ucapan dan karaoke dari orang sana...... Aku pun tak ingat dah nama apa....... Tapi sedaplah sora dari Makcik SECRET RECIPE (hehehe.... adalah gelaran yang ofismate aku bagi ni...)....... Dan... sempat aku ambik gambar di sekeliling kawasan ni....... Kalau tak ujan lagi best... tapi sebab hujan, so langkah kami agak terhalang skit... Tapi memuaskan hati sungguh.......... Rugi sapa tak mai sini..........
.
.
.
Ke semua bas kami ke sini dari IPOH telah dibawak oleh tuan2 polis ni bagi melancarkan lalulintas sepanjang perjalanan kami ke sini... tapi bas aku terkeTENGAH skit... so aku tak dapatlah tengok keriuhan polis2 tu membawak kami ke sana....... Tapi memang MERIAH.... Kalau aku yang menjadi penonton pun pasti tertanya2.... ke manakah destinasi bas2 tersebut agaknya???... Hehehehe.........
.
.
.

No comments: