Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 26, 2009

AKU SAKIT HATI !!!


MasyaAllah… Apa yang jadi kat aku hari nie?? Lemahnya aku… Dari time tengah hari lagi, aku asyik membilang waktu nak balik umah… Rasa apa yang aku buat hari ni langsung tidak menjadi…. Time lunch, kuar jugak dengan kak dilla… but… sekadar menghabiskan masa terluang aku… Meeting dan discussion pagi tadi pun langsung tidak menjanjikan apa2 pada aku… Jahilnya aku.. Hari ni.. serba serbi dan semua perkara yang aku buat jadi tak kena.. tak menentu…

SAKIT HATI aku mendengar apa yang dipertuturkan pagi tadi masih belum dapat mengubat lara hatiku… Bertambah sakit bila tak dapat membalas semua kata2 itu… Yang pastinya aku yang memang terkenal dengan RATU AIR MATA… berjurai2 turun… walaupun dah cuba selindung sedaya mungkin, tetap dan masih ada yang perasan… KETAHUILAH… kata2 itu benar2 menyakitkan hatiku… Benar2 membuat aku sangat2 tak dihargai…..

Di kala ini aku tersandar dalam bilikku… sambil menangis sepuas2 hatiku… Aku sakit hati sangat2…. Geram sangat2…. Aku sedey sangat2…. Tapi aku tetap cuba sedaya upaya nak control diri aku supaya orang dalam umah ni tak perasan plak…. Aku geram…. BENCI… smua bercampur baur… selama ni perkataan tu tak pernah kuar dari mulutnya… dia menipu aku selama ni… BOHONG…. JAHAT….

1 comment:

Ummi Nuhlan said...

hai murni..dah ada umah baru ek.
tukar link ek..