Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 24, 2009

Corat CORETANku....


Salam BLOGGIE....
Ops... Thumb PRINT terlewat 5 minit pagi ni.... Mujur aku dah IRON baju KORPORATku yang lama.... Kalau tak... Confirm!!... Aku lewat lagi.... 805 am aku sampai ke ofis... Huhuhu..... Jumaat dan Sabtu adalah cuti yang agak sia2 buat aku... Tak de apa sangat yang aku buat kat umah... Planning asalnya nak kemas umah, tak de kemas apa2 pun.... Macam biasa jer.... Tambahan pulak mungkin sebab penangan aku telan ubat BATUK yang aku agak memang kuat buatkan aku mengantuk dan tido sampai sakit kepala sepanjang hari terutamanya sabtu semalam.... Bangun je.. lelap balik.... tapi memang mujarab sangat.....

Pagi ni.... masa sedang bersiap2 nak ke ofis.... aku tengok ikan2 guppy yang aku letak kat atas meja makeup... huhu... bertambah lagi sekor ikan kecik.... wah!! sukanya aku... baru minggu lepas mati sekor ikan betina dan tetiba lak bertambah lak sekor... (lom dapat pastikan lagi ikan tu jantan or betina sebab masih kecik)..... mungkin ini adalah gantian kepada ikanku yang dah mati.... Naper yer????

Hari ni.... Kak Dilla ada meeting merbok/sp... kak shida cuti untuk rawatan resdung katanya... kak shila lak keta rosak.... agak sunyi skit..... tapi aku leh buat keje2 ofisku macam selalu... cuma kalau ahad ni memang tak best skit sebab rehat lama dan tak leh nak pi mana2 tambahan lak dengan pakaian korporat a.k.a baju OTROMEN yang menyekat perjalananku nak ke mana2.... Aku lak yang tak serajin dua tiga minggu lepas untuk mengIRON baju korporat terpaksa memakai baju yang lama.. Agak ajaib skit sebab dulu baju ni dah ketat.. nak letak button pun susah... ni dah sedap pakai dah.. susut skit ke badan aku?? heheh.. tak lah... macam tu jer.. mungkin sebab dah lama tak pakai baju ni tu yang aku terperasan sendiri ni... Wakakakaka.....

Kejap jer kan dah nak habis bulan mei..... Jun depan dalam pertengahan bulan... RESULT keluar.... takut pun ada.... Aku ni lak ibarat menuggu sesuatu yang kadang2 macam SUSPEN jer nih...... Huhuhuhu.... Ape2 pun hopefully aku lepas dengan JAYANYA... Tapi PAK BRAHIM cakap hasil YM dia dengan En. Rashid semuanya macam leh pergi jauh lagi... Tapi sebab dengar melalui orang ni... aku agak susah skit nak PERCAYA... Heheheh.... Tak perlah... all the best untuk semua......

No comments: