Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 8, 2009

Ziarah dan jumpe AYAH....


Let your passions flare up today -- no matter where you are! It may make for a romantic night or a workday filled with battles, but no matter what happens, you should feel right about it all.

Sensitive people need to have your undivided attention, so don't let them down.

Your jealous side comes out with a vengeance today -- and anyone who has neglected you lately is likely to feel the burn! You can teach lessons that can never be forgotten if you feel like it.




Awal pagi…. Sejuk sangat…. Nak bangun pun rasa macam lekat je badan kat tilam tu….. heheh… kebetulan, hari ni JUMAAT… Cutilah bagi kami yang stay kat KEDAH ni….. Tak awal sangat bangun…. Huhuhu…. Malam tadi tido lewat jugak…. Dalam dan hampir kol 3am…. But b4 tu aku memang dah terlelap dan terjaga2…. Update BLOG ni lah…. Makeup2 skit….. kekeke… sian lak kat BLOG aku ni… dah lama macam terbiar dan tak terjaga……


Kol 9am++…. Aku, mak dan eimien kuar ziarah arwah ayah…. Hari ni Aton tak pi… dia ke Perlis kalau tak silap aku…. Adalah hal apa2 tu… heheh…. So, just kami bertiga jer yang ziarah arwah…. Mulanya turun je keta kat kawasan TANAH PERKUBURAN DERGA tu…. Hujan…. Mujur naik keta aku… ada stok payung yang rasanya lebih dari 5…. Dalam keta… heheh… itupun 2 dah tinggal kat ofis…. Kalau tak lagi banyak… haaa.. memang…. Memang banyak HOBI aku yang pelik2…. kekekekek.... But.. hujan sekejap jer... lepas tu dah panas balik.....

Lepas ziarah arwah ayah.... kami macam biasa ke MENARA ZAKAT... aktiviti makan2 lak..... Hehehehehe... IKAN KELI goreng panas2 dah memang menjadi agenda dan menu wajib kami dah..... tapi kali ni makan taklah mewah sangat.. sebab actually aku taklah rasa lapar sangat pagi ni.... teringat macam2 lah.... banyak planning yang aku nak buat hari ni.... hopefully success.....






Lepas tu... ke kedai ikan lak.... Beli makanan kat ikan2 aku... MAKAN KUAT.... huhuhu... kejap jer dah habis..... dan yang paling best.... terfikir lah nak beli macam2 ikan... tapi... macam dikatalah.... kadang2 mai mood malas nak jaga.... huhuhu.... aku ni kadang2 datang je perangai pelik2..... mulalah jadi malas... kekekek.....

Sekarang ni... baru jer lepas iron baju (rajin ooooo).... dan baru jer lepas settle2 susun apa yang patut... hari ni plan nak siapkan esemen.... kekekek.... esemen orang yang berlambak yang lom aku tunaikan lagi.... eh... leh lom aku buat lagi... buat dah skit2......... cari makan... but dengan cara yang HALAL kan???? heheh......... k lah............. nanti sambung lagi.......... nak buat apa2 yang patut..... ok2... continue lagi nanti..........

No comments: