Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 2, 2009

HOLIDAYku Yang Tak Dijangka...





Time aku wrote down ni… aku kat dalam chalet… area2 feringgi… kat luar hujan rasanya…. Sampai ke sini terdengar deruan ombak.. heheh… kuat… aton… dah selamat tido… mak lak… rasanya lom tido lagi…. Dan aku lak… masih menatap depan laptop ni… sejuk amat… heheheh…. Penat shopping ker??? Huhuhu… aku susahlah nak penat kalau hal2 berkaitan dengan shopping ni… jalan kaki jauh mana pun tak rasa apa2.. kekekek… teruknyer…..



Tempat ni.. (chalet).. ok rasanya…. Bagi aku macam selesalah jugak…. Tapi berpasir2 lah… ambik extra bed cuma kena tambah rm10 jer… tak per.. aku stay dan tido je kat bawah… sebab aton dah memang biasa tido ngan mak…. Depa memang tido dua orang…. Dan aku dengan tak de perasaan ngantuk…. Terus tak tido2 lagi… kekekkek… aku memang macam ni.. walaupun terpaksa drive jauh2 dari a/s sampai sini… dan siang tadi pun pusing satu pulau…. Makan durian…. Dan macam2 lah… but sekarang ni after mandi dah rasa segar balik………..




Malangnya P1MAX ni… tak menunjukkan keberkesanannya dalam mempamerkan kekuatannya nak search internet kat sini…. So… aku pun just wrote down something untuk aku masukkan dan appear kat dalam ni bila aku ada masa dan kelapangan guna internet kat umah nanti…





Yang sebenarnya… cuti 3 hari ni… langsung tak plan nak ke mana2… suppose hari ni aku plan nak pi office untuk clearkan keje2 aku yang banyak sangat… almaklumlah… aku kan dah berhijrah ke department baru mulai 4hb nanti… Khamis hari tu pun dah kemas skit2… but plan nak clearkan hari ni…. Tetiba je petang semalam aton ajak pi holiday…. So, aku pun setuju jerlah… Mulanya nak ke Cameronlah… Perlis lah… Langkawi lah…. Taiping lah… But at last aku ajak ke Penang jer…. Banyak tempat leh pi… So, try call hotel2 kat sini.. But FULL… Kebetulan ada contact no kat Feringgi ni, dan nasib kami baik… sebab ada kosong… Mak lak, sampai jer depan ni dah lain mukanya… heheh.. tengok pintu jer pun dah ngeri… but after masuk jer kat dalam ni… semua ok jer… tak mahal.. RM120 jer… but plus extra bed kena tambah lagi rm10.. so jadi rm130…. Masa on d way datang sini… aku singgah jugaklak ke NAZA hotel… call nak booked petang semalam dia inform penuh…. Try jugak pi walk in. kalau booked dapat rm138 dan kalau walk in dapat rm230… aku rasa macam membazir jer… so, kami teruskan destinasi ke sini jer… beza lebih kurang rm100… dah leh beli macam2 kan?? Heheheh… berjimat cermatlah katakan.. kekekeke…




Ok2… dah ngantuk… dah dekat 130 am.. esok nak bangun awal mandi pantai…. Aku dah siap pakai suar paras lutut dan t-shirt… kol 7 am nak pi pantai terus… wakakaka… tak nak pi time panas… nanti sunburn… cewah… macam lah putih sangat… k lah…. Nite….

No comments: