Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 21, 2009

HARI Ini... AKU.....




haaa... cantik2.... pandainya snap pic sampai jadi macam ni..
muahahahaha.... perasannya!!!!

bintang2 kertas yang aku buat.... nak masukkan dalam botol aku tu la... walaupun gabus dah hilang.. ianya tetap menjadi pujaan hatiku.... hehehe... nanti nak kena cari gantinya lah...

heheh.. tengok ni... ntah apa2 pic ni aku edit.. tak reti pun.... BUT.. usaha kan tangga kejayaan??? Tol tak?????


Salam............

Badan macam letih jer malam ni.... but aku sempat jugak upload pic2 yang ntah apa2 aku buat editing ni.... mana reti..... saja buat collage.... heheheh... hantam sajalah LABU....... sekitar mana2 pic siang tadi je masa kat ofis.. sebab hari ni seharian dengan discussion kat bilik mesyorat untuk KMK and ICC... Tahun ni ICC buat kat SABAH lak.... Leh beli rantai tangan banyak2... kekekek..... Ada det ka???? huhuuhuh.....

No comments: