Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 7, 2009

My New OFFICE

"It's ok for you to cry.... After that, get back on your feet and continue walking"....



Yer..... Bermula 4hb baru2 ni... aku mula bertugas di tempat yang baru.... BAHAGIAN SIRKULASI (yang melibatkan pinjaman dan pemulangan).. main counter @ PPAK.... Supposed dept ni rasanya tak sesuai untuk aku.... Ape2 pun.... aku terpaksa bertindak sebagai SAYA YANG MENURUT PERINTAH.............. Hehehehehe.........

Ada sedikit sebanyak yang aku uploadkan pic2 my new office kat dalam ni.... untuk kenang2an aku.... untuk kuatkan semangat aku jugak... moga2 di tempat yang baru, aku akan lebih berkeyakinan hendaknya............ macam tu lah kira2nya............. minggu ni.. minggu yang agak bz buat aku... aku terpaksa handle lawatan sepanjang minggu ni berturut2.... hahahah.... dan macam2 jugak yang berlaku sekitar kerjaya aku ni.... terasa hati.... terkecik hati.... dan adakalanya aku rasa jugak happy..... macam2lah.... but itu adalah adat keje kan?????

Tempat aku.... tetap berada di level yang bawah jugak macam masa ka MHP dulu... Cuma taklah privacy macam kat MHP dulu... Tak kisahlah mana2 pun.... Yang penting ada jugak tempat nak duduk kan???? Sampai ke saat2 aku menulis BLOG ni... aku still lom jumpe dengan staff2 aku lagi... kelam kabut skit dengan kes pindah2 ni dan lawatan serta meeting yang kena attend... dah lama tak rasa suasana macam ni..... seronok ker??? biasa2 jer... aku NO COMMENT on it....

But hari ni... aku terasa macam aku ni tak reti nak buat keje... apatah lagi bila surat2 aku diREJECT oleh boss aku.... dan kena marah jugak kes lawatan yang aku minta kak min tolong handlekan.... hmmmm... kalau tak leh pinjamkan staff... just mention.... aku still masih baru kat sini.. so, aku tak tau lak ada kes2 macam ni.... mungkin sebab aku tak kisah pun buat keje2 orang lain.. dan aku beranggapan sekali sekala bila tolong menolong apa salahnya... but today. i learn something new.... Tak per.. aku terima jer.... aku tak nak bebankan kepala aku dengan fikirkan hal2 macam ni....... it's ok.....


Dah lama aku tak wrote down.... balik umah, tak sempat.... letih sangat... letih fikirkan macam2 hal.... but sebenarnya aku ok2 jer.... tak sabar rasanya nak habiskan study aku ni......... dan berikanlah aku peluang yang lebih baik untuk masa depanku.................. AMIN.......

No comments: