Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

EDIT Pic Lagi....

Pic ni... aku edit lagi... lepas d/load program ni dalam laptop uzur aku ni... aku terus masukkan pic2 yang telah aku edit ni... hehehe.. walaupun tak pandai sangat.. but aku sukalah juga....
Hari ni... JUMAAT.... macam biasa.... aku ziarah arwah ayah kat TANAH PERKUBURAN DERGA... Hari ni 22 Mei 2009... 26hb ni.. genaplah 3 tahun ayah meninggalkan kami sekeluarga.... Kejap jer kan??? dan kami memang merancang nak buat kenduri insyaallah, pada 29hb ni.... Kenduri kesyukuran dan tahlil.... tahlil untuk arwah dan juga kesyukuran untuk kami adik beradik.... Eimien pun dapat sambung study lagi.... aton pun... dan aku jugak yang suppose aku buat sem lepas.... tak perlah lewat skit pun... sometimes bukan senang nak cari masa untuk semua ni.... Kan???? so, hari ni lepas ziarah arwah, aku dan mak sibuk pi memanggil.... Bukan buat kenduri besar sangat pun... tapi, seperti biasa.. saudara mara kenalah panggil kan???? ok... sekadar nak masukkan aktiviti aku je pada hari ni... Batuk malam tadi yang teruk sangat rasanya dah semakin ok skit lepas aku beli ubat tadi.... cuma lenguh2 sendi jer... dan adakalanya kepala aku sakit.... tapi kadang2 ok dan kadang2 tak ok.... heheh.. tapi yang paling lawaknya... hari ni aku tak luluslah naik MOTO ELEGAN aton tu... kikikikiki....

No comments: