Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 5, 2009

TUGASKU bermula... PORTFOLIOKU bertukar wajah...

Salam BLOGGIE.....

Hari ni leh dikatakan hari KELAM KABUT SEDONIA... Untuk diriku sahaja.... Hehehehe.... Aku sampai ofis taklah seawal pagi semalam... today is my 2nd day at CIRCULATION DEPT... Still baru buat aku even aku sebenarnya cuma mempraktiskan 70% keje2 aku 3 tahun lepas before aku masuk ke MHP.... Cuma bila dah lama tak berkecimpung ni.. macam2 lah jadinya... heheh... so far, tak de buat meeting lagi dengan my new staff..... bope orang yer???? jap nak kira.... kak som, abang halim, wahida, kak miza, ahhh dan sorang lagi yang masih cuti bersalin.... siti fakarozila..... hehehe... tak lama lagi dia masuklah tu.... kali ni aku dapat staff paling ramai... heheh.. sebab handle kaunter kan??? huhuhu.. sian lak kat depa.... tak sempat lagi nak berkenal2an (cewah... sropa baru kenai kunun).... But hari ni.. aku hanya sempat minum air nescafe ice jer... tu pun tak dapat habiskan sebab semut masuk lak... baru aku tau yang dalam bilik baru aku ni ada semut.... hehehehe........... lawak2..... hari ni... bawak broadband P1MAX aton lagi... (shhhhhhhhh... jangan cakap kat tuan dia....) nahas aku dikerjakan... kekek...... sebabnya kat tempat aku tak de internet.... Mr. Nikman lom buat dan pasang lagi.... huhuhuhu.............. lambatnyaaaaaaaaaaaa..... cewah.. aku tengah semangat nak keje ni... kekekek....

Hari ni.. ada lawatan dari skolah TADIKA ALFATHONAH @ Jalan Stadium.... Lepas handle benda2 ni.... aku kembali menyiapkan keje2 untuk 2 seminar kat Langkawi nanti on 09-11 June..... Alhamdulillah... berkenaan dengan resultku pasai final exam semalam.... aku dah lepas untuk paper tu.. cuma 1 paper lagi aku tak sure... risau pun ada.... but aku serahkan segalanya pada takdir.......

ok.... nothing yang interesting..... biasa2 jer....

No comments: